Cetak
PDTK/PF/NEGERI/MADANI/NO.26/2025

KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH DEWAN DAN BALAIRAYA DI KAWASAN RUMAH MURAH KAMPUNG SUNGAI UDANG, KLANG

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama NOOR HAFIZA BINTI MOHAMED ALI Nama Mohd Helmi Mohd Yusof
E-mel hafiza@selangor.gov.my E-mel helmiyusof@selangor.gov.my
No. Tel 03-33829200 No. Tel 03-33829200
Jabatan Pembangunan Jabatan Pembangunan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Klang
No. Sebut Harga PDTK/PF/NEGERI/MADANI/NO.26/2025
Tarikh Iklan 23 Jul 2025 - 29 Jul 2025
Tarikh Jual 23 Jul 2025 - 29 Jul 2025
Tarikh Tutup 29 Jul 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH DAN TANAH KLANG, JALAN KOTA 41902 KLANG SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Maklumat Sebut Harga

  1. Kontraktor yang layak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut:-
    1. Kontraktor mestilah Bumiputera Gred G1 beralamat Selangor yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) Selangor.
    2. Kontraktor mestilah memastikan lessen masih lagi berkuatkuasa sepanjang perolehan tawaran diproses.
    3. Kontraktor mestilah mempunyai Gred dan Kategori mengikut sistem satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) yang berkaitan.
    4. Wajib mengemukakan resit pembelian sebut harga semasa mengemukakan dokumen sebut harga.
    5. Wajib mengemukakan profail syarikat. (Perlu diikat bersama dokumen sebut harga).
    6. Pengalaman kerja 5 tahun perlu mengemukan salinan surat tawaran sebagai bukti.
  2. Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasa sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga.
    1. Sijil asal Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yag dikeluarkan oleh Lembaga Pembangunan.
    2. Cop Pemborong / Kontraktor.
    3. Wajib kemukakan tiga (3) Salinan penyata kewangan terkini (APRIL, MEI dan JUN 2025) semasa kemukakan sebut harga. (Penyata Bank perlu disahkan (cop) oleh pihak bank sepertimana akaun yang didaftarkan dalam e-vendor / e-perolehan.
  3. Borang / dokumen sebut harga boleh dibeli dengan harga RM30.00 (G1) dengan menggunakan online banking melalui sistem e-tender / sebut harga (https://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebut harga yang dimuat turun bagi tajuk sebut harga mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
  4. Kontraktor berdaftar dengan e-vendor / e-perolehan.
  5. Borang / dokumen sebut harga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.
  6. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran boleh dibuat secara online melalui  sistem e-tender/sebut harga berkenaan.
  7. Sila kembalikan borang sebut harga yang telah diisi dimasukkan kedalam sampul surat berlakri yang bertanda No. Sebut harga dan Nama Sebut harga yang berkenaan dengan lengkap ke dalam Peti Sebut Harga yang telah disediakan di kaunter Bahagian Pembangunan, Tingkat 1, Pejabat Daerah dan Tanah Klang.
  8. Borang sebut harga yang lewat dikembalikan TIDAK akan dipertimbangkan untuk menyertai sebut harga ini.
  9. Kegagalan tuan mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan dokumen tawaran  tidak akan dikeluarkan atau penyertaan tuan dalam tawaran berkaitan akan terbatal.

Kontraktor-kontraktor yang telah Berjaya mendapat kerja sebut harga pada tahun 2025, dipohon supaya tidak menyertai tawaran bagi memberi peluang kepada kontraktor –kontraktor yang masih belum mendapat sebarang kerja pada tahun ini.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
PDTK/PF/NEGERI/MADANI/NO.26/2025 1.22 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian