Cetak
PDHL.28/2025

KERJA-KERJA MENAIKTARAF BALAIRAYA KAMPUNG KUALA PANGSUN SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN, MUKIM HULU LANGAT, DAERAH HULU LANGAT SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama MOGNA A/P SILVAKUMARAN
E-mel mogna.silvakumaran@selangor.gov.my
No. Tel 03-89119411
Jabatan PEJABAT DAERAH HULU LANGAT (PEMBANGUNAN)
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Langat
No. Sebut Harga PDHL.28/2025
Tarikh Iklan 18 Jul 2025 - 25 Jul 2025
Tarikh Jual 18 Jul 2025 - 25 Jul 2025
Tarikh Tutup 25 Jul 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA
TINGKAT 2,
BAHAGIAN PEMBANGUNAN,
PEJABAT DAERAH HULU LANGAT,
BANGUNAN SULTAN HISAMUDDIN ALAM SHAH,
SEKSYEN 9, 43650 BANDAR BARU BANGI
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Sebut Harga

1.         Sebut harga dipelawa daripada  kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam Gred G2 dengan pengkhususan Kod Bidang CE21 serta  berdaftar di Unit Perancangan Negeri Selangor (UPEN) adalah dibenarkan untuk menyertai sebut harga ini.

 

2.         Pejabat ini menjemput tuan mengemukakan sebut harga untuk kerja-kerja di atas. Sila kemukakan borang sebut harga yang telah diisi ke dalam sampul surat dan kemudiannya dimeterai serta alamatkan kepada Pejabat Daerah/ Tanah Hulu Langat.

 

3.         Kontraktor yang mempunyai kerja-kerja dalam tangan di bawah Pejabat Daerah / Tanah Hulu Langat adalah tidak layak menyertai sebut harga ini dan tidak akan dipertimbangkan.

 

4.         Borang sebut harga boleh diperoleh secara ONLINE menerusi Sistem Tender Online Selangor di tender.selangor.my mulai 18 Julai 2025 (Jumaat) hingga 25 Julai 2025 (Jumaat). Semua borang sebut harga yang telah lengkap diisikan dan dimeterai hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga di Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah/ Tanah Hulu Langat tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 25 Julai 2025 (Jumaat).

5.         Sila tuliskan dibahagian sebelah atas kiri sampul surat tersebut nama projek, nombor sebut harga, masa dan juga tarikh seperti yang tersebut di atas.

 

6.         Borang sebut harga akan dibatalkan sekiranya terdapat:

 

  1. Sebarang pindaan tanpa tandatangan ringkas;
  2. Kiraan yang salah;
  3. Borang yang tidak lengkap diisi;
  4. Borang yang dihantar lewat pada tarikh dan masa tutup sebut harga;
  5. Borang yang dikemukakan lebih dari satu daripada syarikat yang sama;
  6. Tidak menyertakan salinan Sijil Pendaftaran Lembaga Pembangunan Industri atau Pembinaan (CIDB), Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dan Salinan Pendaftaran UPEN yang masih sah tempoh pendaftaran, dan Resit asal pembelian sebut harga.

 

 

Sekian, terima kasih.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian