Cetak
MAIS BIL. SH8/2025

KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH KEBOCORAN PADA KERANGKA TINGKAP DI TINGKAT 2,3,5 DAN 6 BANGUNAN KOMPLEKS MAIS KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama RAJA NURHIDAYAH BINTI RAJA HASSANUDDIN Nama Rafkah bt. Hj Asri
E-mel rajahidayah@mais.gov.my E-mel rafkah@mais.gov.my
No. Tel 03-55143753 No. Tel 03-55143753
Jabatan BAHAGIAN BELANJAWAN&PEROLEHAN MAIS Jabatan BAHAGIAN BELANJAWAN&PEROLEHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga MAIS BIL. SH8/2025
Tarikh Iklan 16 May 2025 - 29 May 2025
Tarikh Jual 22 May 2025 - 29 May 2025
Tarikh Tutup 29 May 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SETIAUSAHA,
MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,
TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,
PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,
40000 SHAH ALAM
Tarikh & Masa Taklimat 22 May 2025 10:00
Alamat Taklimat Lobi Aras G, Kompleks MAIS Klang, Lot 336, Jalan Meru Off Jalan Kapar, Klang, Selangor

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    PETALING, KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH KEBOCORAN PADA KERANGKA TINGKAP DI TINGKAT 2,3,5 DAN 6 BANGUNAN KOMPLEKS MAIS KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN

 

  1. Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal tempatan (keutamaan kepada pembekal Bumiputera Dan Beragama Islam) yang berpengalaman dan berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dengan Gred CIDB: G1, Kategori: Bangunan dan Pengkhususan: B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) atau B07 (Hiasan Dalaman) atau B12 (Kerja Pemasangan Kaca) Kategori: Mekanikal, Pengkhususan M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran).

 

  1. Sebut Harga ini diiklan pada 16 Mei 2025 (Jumaat) dan ditutup pada 29 Mei 2025 (Khamis) jam 12.00 tengah hari. Pembelian Dokumen Sebut Harga adalah secara atas talian di laman web Tender Selangor di tender.selangor.gov.my mulai 22 Mei 2025 (Khamis) selepas taklimat dan lawatan tapak dan Dokumen Sebut Harga boleh dimuat turun di laman web Tender Selangor setelah pembayaran selesai.

 

  1. Bagi taklimat sebut harga yang DIWAJIBKAN, hanya penama di dalam Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) sahaja yang boleh menghadiri lawatan tapak atau taklimat sebut harga dan tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama yang dibenarkan dalam sijil. Sila bawa bersama sijil-sijil tersebut semasa lawatan tapak.

 

  1. Semua dokumen sebut harga hendaklah dimasukkan dalam sampul surat yang berlakri dengan mencatatkan No. Sebut Harga dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga dan dialamatkan kepada:

 

SETIAUSAHA,

MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,

TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,

PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,

40000 SHAH ALAM

 

sebelum atau pada 29 Mei 2025 (Khamis) jam 12.00 tengah hari. Pihak MAIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana dokumen sebut harga yang dikirimkan melalui pos.

 

  1. MAIS tidak tertakluk untuk menerima mana-mana tawaran terendah atau mana-mana tawaran atau memberikan apa-apa sebab di atas penolakan sesuatu tawaran sebut harga.

 

  1. MAIS berhak untuk membatalkan atau menunda atau menggantung tawaran di atas secara keseluruhan atau sebahagian sebelum atau selepas tarikh dan masa tutup tawaran tanpa menyatakan sebab atas keputusan tersebut.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Lobi Aras G, Kompleks MAIS Klang, Lot 336, Jalan Meru Off Jalan Kapar, Klang, Selangor Kompleks MAIS Klang, Lot 336, Jalan Meru Off Jalan Kapar, Klang, Selangor 22 May 2025 10:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

ATAU

B07 HIASAN DALAMAN

ATAU

B12 KERJA ALUMINIUM / KELULI DAN KACA

ATAU

CE13 PEMASANGAN TANDA ARAH

ATAU

CE14 LANSKAP

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN MEJA TERKAWAL MAIS BIL.SH8.2025 165.95 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian