KERJA-KERJA MENAIKTARAF JAMBATAN KECIL DI JALAN AIR PANAS KERLING SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI KAMPUNG AIR PANAS KERLING MUKIM KERLING DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Ruquiyah Hanim binti Tahir | Nama | Suzilawati binyi Mohamed Nor |
E-mel | ruquiyah@selangor.gov.my | E-mel | suzilawati@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 | No. Tel | 03-60641026 |
Jabatan | pdths | Jabatan | 03-60641026 |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 3/2025 |
Tarikh Iklan | 30 Apr 2025 - 7 May 2025 |
Tarikh Jual | 30 Apr 2025 - 7 May 2025 |
Tarikh Tutup | 7 May 2025 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN PEJABAT DAERAH TANAH HULU SELANGOR JALAN BUKIT KERAJAAN 44000 KUALA KUBU BHARU SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB.
2. Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (https://tender.selangor.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
3. Lawatan tapak adalah TIDAK DIWAJIBKAN dan kontraktor adalah bertanggungjawab untuk membuat lawatan sendiri jika perlu.
4. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
A) RESIT ASAL BERCETAKAN KOMPUTER
B) DOKUMEN WAJIB SEPERTI SALINAN LESEN PKK, SPKK, SSM DAN CIDB
(Semua Dokumen Masih berkuatkuasa 3 Bulan daripada tarikh iklan)
C) PENYATA BANK TIGA BULAN TERKINI (Cap diperakui sah dari pihak bank)
5. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Bahagian Pembanguan Pejabat Daerah Tanah Hulu Selangor sebelum atau pada jam 12.00 Tengahari 07 MEI 2025 (Rabu).
6. Pejabat Daerah Tanah Hulu Selangor tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|