Cetak
JAIS.UPP.400- 5/6/11 (2025/2028-A)

TENDER PERKHIDMATAN SEWAAN (SEWA GUNA) MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI, MENTAULIAH DAN MENYENGGARA PERKAKASAN DAN PERISIAN ICT DI JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN BERMULA PADA TAHUN 2025 HINGGA 2028

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RABUNAH BINTI ABDUL KADIR
E-mel rabunah@jais.gov.my
No. Tel 0355143453
Jabatan JAIS
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAIS.UPP.400- 5/6/11 (2025/2028-A)
Tarikh Iklan 19 Feb 2025 - 11 Mar 2025
Tarikh Jual 19 Feb 2025 - 11 Mar 2025
Tarikh Tutup 11 Mar 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Agama Islam Selangor,
Unit Pentadbiran Dan Perolehan
Tingkat 8, Menara Selatan,
Bangunan Sultan Idris Shah,
40676 Shah Alam, Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Tender

  1. Petender yang berminat boleh membuat pembayaran melalui  berjumlah (Ringgit Malaysia : Satu Ratus Sahaja) dan bayaran hendaklah dibuat melalui Sistem Penjualan Dokumen Tender Dan Sebutharga Negeri Selangor di laman http://tender.selangor.my mulai 19 Februari 2025 (Rabu).
  2. Dokumen Tender hanya boleh diambil oleh pemilik syarikat secara fizikal dengan mengemukakan Resit Pembelian Borang Tender ke Unit Pentadbiran dan Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor, Tingkat 8, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, Shah Alam pada waktu pejabat. Hanya satu (1) dokumen tender dibenarkan untuk seorang pemilik syarikat.
  3. Petender juga hendaklah menyediakan dan membawa cop syarikat, salinan kad pengenalan penama dan mengemukakan Sijil Perakuan Pendaftaran Syarikat dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) seperti kod bidang yang disenaraikan di atas, salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera yang masih sah tempohnya untuk pengesahan semasa pengambilan dokumen tender.
  4. Naskah meja tawaran boleh disemak di Unit Pentadbiran dan Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor, Tingkat 8, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, Shah Alam pada waktu pejabat bermula 19 Februari 2025 (Rabu).
  5. Pentender dipohon untuk mengemukakan Dokumen Kewangan dan Dokumen Teknikal.
  6. Dokumen atau Borang Tawaran Tender hendaklah dibuat mengikut format borang yang telah ditetapkan dan diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan dituliskan nombor tender di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di alamat:

Pengarah

Jabatan Agama Islam Selangor,

Unit Pentadbiran Dan Perolehan

Tingkat 8, Menara Selatan,

Bangunan Sultan Idris Shah,

40676 Shah Alam, Selangor

  1. Tarikh tutup tender adalah pada 11 Mac 2025 (Selasa) jam 12.00 Tengahari. Tender yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana permohonan tender yang dikirimkan melalui pos. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan pejabat ini di talian 03-55143545.

 

 

 

 

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
DAN
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian