Cetak
MAIS BIL. SH2/2025

PERKHIDMATAN MEMBEKAL DAN MENGHANTAR MAKANAN BERMASAK (ISLAM) DI PUSAT PEMURNIAN AKIDAH BAITUL IMAN, MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama RAJA NURHIDAYAH BINTI RAJA HASSANUDDIN Nama Nadzifah bt. Dalugamin
E-mel rajahidayah@mais.gov.my E-mel nadzifah@mais.gov.my
No. Tel 03-55143753 No. Tel 03-55143753
Jabatan BAHAGIAN BELANJAWAN&PEROLEHAN MAIS Jabatan BAHAGIAN BELANJAWAN&PEROLEHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga MAIS BIL. SH2/2025
Tarikh Iklan 22 Jan 2025 - 6 Feb 2025
Tarikh Jual 28 Jan 2025 - 6 Feb 2025
Tarikh Tutup 6 Feb 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SETIAUSAHA,
MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,
TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,
PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,
40000 SHAH ALAM
Tarikh & Masa Taklimat 28 Jan 2025 10:00
Alamat Taklimat Pusat Pemurnian Akidah Baitul Iman MAIS, Lot PT8789, Jalan Sungai Tua, Hulu Yam Baharu, 44300 Batang Kali

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

PERKHIDMATAN MEMBEKAL DAN MENGHANTAR MAKANAN BERMASAK (ISLAM) DI PUSAT PEMURNIAN AKIDAH BAITUL IMAN, MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR

 

  1. Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal tempatan (keutamaan kepada pembekal Bumiputera Dan Beragama Islam) yang berpengalaman dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah Kod 040103 – Makanan Bermasak (Islam) untuk membekal dan menghantar makanan bermasak di Pusat Pemurnian Akidah Baitul Iman, Majlis Agama Islam Selangor, Lot PT 8789, Jalan Sungai Tua, Hulu Yam Baharu, 44300 Batang Kali, Selangor.

 

  1. Sebut Harga ini dibuka pada 22 Januari 2025 (Rabu) dan ditutup pada 6 Februari 2025 (Khamis) jam 12.00 tengahari. Pembelian Dokumen Sebut Harga adalah secara atas talian di laman web Tender Selangor di tender.selangor.gov.my mulai 28 Januari 2025 (Selasa) selepas taklimat dan lawatan tapak dan Dokumen Sebut Harga boleh dimuat turun di laman web Tender Selangor setelah pembayaran selesai.

 

  1. Bagi taklimat sebut harga yang DIWAJIBKAN, hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri lawatan tapak dan taklimat sebut harga dan tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama yang dibenarkan dalam sijil. Sila bawa bersama sijil tersebut semasa lawatan tapak.

 

  1. Semua dokumen sebut harga hendaklah dimasukkan dalam sampul surat yang berlakri mencatatkan No. Sebut Harga dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga dialamatkan kepada:

 

SETIAUSAHA,

MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,

TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,

PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,

40000 SHAH ALAM

 

sebelum atau pada 6 Februari 2025 jam 12.00 tengahari. Pihak MAIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana dokumen sebut harga yang dikirimkan melalui pos.

 

  1. MAIS tidak tertakluk untuk menerima mana-mana tawaran terendah atau mana-mana tawaran atau memberikan apa-apa sebab di atas penolakan sesuatu tawaran sebut harga.

 

  1. MAIS berhak untuk membatal atau menunda atau menggantung tawaran di atas secara keseluruhan atau sebahagian sebelum atau selepas tarikh dan masa tutup tawaran tanpa menyatakan sebab atas keputusan tersebut.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Pagar Hadapan, Pusat Pemurnian Akidah Baitul Iman MAIS, Lot PT8789, Jalan Sungai Tua, Hulu Yam Baharu, 44300 Batang Kali Pagar Hadapan, Pusat Pemurnian Akidah Baitul Iman MAIS, Lot PT8789, Jalan Sungai Tua, Hulu Yam Baharu, 44300 Batang Kali 28 Jan 2025 10:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 040103 MAKANAN, MINUMAN DAN BAHAN MENTAH > MAKANAN, MINUMAN DAN BAHAN MENTAH KERING/BASAH > MAKANAN BERMASAK (ISLAM)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN MEJA MAIS SH2.2025 1.01 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian