KERJA-KERJA MENAIKTARAF DEWAN DAN HIASAN DALAMAN SERTA BEKAL DAN PASANG PERALATAN DAN PERABOT DAN KELENGKAPAN YANG LAIN DI DEWAN AUDITORIUM DAN DEWAN SERBAGUNA ABDUL HAMID, BATANG KALI UNTUK MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Siti Aishah Binti Mohd Nor |
E-mel | aishah@mphs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Tender | MPHS/TD/K/11/2024 |
Tarikh Iklan | 24 Sep 2024 - 15 Oct 2024 |
Tarikh Jual | 24 Sep 2024 - 15 Oct 2024 |
Tarikh Tutup | 15 Oct 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 300.00 |
Syarat Tender
Majlis Perbandaran Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan,
44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1. Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB yang masih (sah dari tempoh 1 Bulan sebelum tarikh tamat sijil).
2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan, MPHS (03-6064 1331) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. Dokumen Tender wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.
5. Dokumen Tender tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
6. Penender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
7. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-6064 1331 smbg. 113.
8. Penender juga digalakkan menghantar dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup tender.
9. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B28 KERJA UBAHSUAI |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
LAMPIRAN BOQ | 721.02 kB | application/pdf | Muat Turun |