Cetak
MBSJ.KUB.400-5/8/172

CADANGAN KERJA-KERJA MENAIKTARAF TREK BALAPAN DAN LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN DI ARENA MBSJ, USJ 5, SUBANG JAYA UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Tender MBSJ.KUB.400-5/8/172
Tarikh Iklan 22 Jul 2024 - 19 Aug 2024
Tarikh Jual 30 Jul 2024 - 19 Aug 2024
Tarikh Tutup 19 Aug 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Tarikh & Masa Taklimat 29 Jul 2024 10:00
Alamat Taklimat Arena MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 200.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Pihak syarikat adalah diwajibkan untuk menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak seperti butir-butir di atas. Sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi nombor talian 03-8026 3212.

Hanya penama di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) sahaja yang boleh menghadiri taklimat ini dan wakil syarikat adalah tidak dibenarkan. Kontraktor DIWAJIBKAN membawa Sijil Perolehan Pendaftaran (SPP), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Sijil Taraf Bumiputera (STB) yang asal, Sijil Pengesahan Pendaftaran Syarikat dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) termasuk membawa cap syarikat dan mengemukakan Kad Pengenalan bagi tujuan pengesahan semasa pendaftaran.

Dokumen Tender hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my selepas lawatan tapak diadakan. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

DATUK BANDAR

MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA

SELANGOR DARUL EHSAN

www.mbsj.gov.my

 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Arena MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor D.E Arena MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor D.E 29 Jul 2024 10:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
DAN
CE22 TREK DAN PADANG PERMAINAN SINTETIK

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
1. DOKUMEN TENDER TREK BALAPAN HQ - G4 790.65 kB application/pdf Muat Turun
10. PELAN TREK BALAPAN 1.56 MB application/pdf Muat Turun
2. AKP.CIDB.T.BQ.PIND.2.2023 546.59 kB application/pdf Muat Turun
3. LAMPIRAN 6 (SURAT AKUAN PEMBIDA) pind. 0.2023 297.14 kB application/pdf Muat Turun
4. PREAMBLES 19.50 kB application/pdf Muat Turun
5. SUMMARY TREK BALAPAN HQ - G4 267.35 kB application/pdf Muat Turun
6. PRELIM 192.26 kB application/pdf Muat Turun
7. SENARAI KUANTITI TREK BALAPAN HQ - G4 224.25 kB application/pdf Muat Turun
8. Papan Tanda Projek (Rekabentuk1)Madani-Yg Dipakai 266.67 kB application/pdf Muat Turun
9. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 638.45 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian