SEBUT HARGA MEMBEKAL SERTA MENGHANTAR TONER DAN KATRIJ UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH/ TANAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | NUR FAATIHAH BIN KHAIRUDIN | Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | faatihah@selangor.gov.my | E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 | No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths | Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 06/2024 |
Tarikh Iklan | 17 Jul 2024 - 23 Jul 2024 |
Tarikh Jual | 17 Jul 2024 - 23 Jul 2024 |
Tarikh Tutup | 23 Jul 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
UNIT ASET DAN STOR PEJABAT DAERAH/ TANAH HULU SELANGOR JALAN BUKIT KERAJAAN 44000 KUALA KUBU BHARU SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR
KENYATAAN SEBUTHARGA
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebut harga berikut:
1. |
NO. SEBUTHARGA |
: |
PDHS (PENT) 06/2024 |
|
TAJUK SEBUTHARGA |
: |
SEBUT HARGA MEMBEKAL SERTA MENGHANTAR TONER DAN KATRIJ UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH/ TANAH HULU SELANGOR
|
|
KELAYAKAN |
: |
KOD BIDANG: 020601 |
- Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 17/07/2024 (RABU) sehingga 23/07/2024 (SELASA) di Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor.
- Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.
- Manakala bagi pihak pembekal/kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Aset, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
- Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.
- Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Aset sebelum 12.00 tengah hari pada 12/09/2023. Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Unit Aset, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641625.
Pegawai Daerah
Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |