SEBUTHARGA PERKHIDMATAN KEBERSIHAN, MEMOTONG RUMPUT, MENCUCI TANDAS DAN MENCUCI LONGKANG LAPAN (8) BUAH BALAI PENGHULU DAERAH HULU SELANGOR UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | NUR FAATIHAH BIN KHAIRUDIN | Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | faatihah@selangor.gov.my | E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 | No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths | Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 05/2024 |
Tarikh Iklan | 24 May 2024 - 31 May 2024 |
Tarikh Jual | 24 May 2024 - 31 May 2024 |
Tarikh Tutup | 31 May 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN UNIT PENGURUSAN ASET DAN STOR, PEJABAT DAERAH/ TANAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR
KENYATAAN SEBUTHARGA
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN
KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebut harga berikut:
1.
NO. SEBUTHARGA
:
PDHS (PENT) 05/2024
TAJUK SEBUTHARGA
:
SEBUTHARGA PERKHIDMATAN KEBERSIHAN, MEMOTONG RUMPUT, MENCUCI TANDAS DAN MENCUCI LONGKANG LAPAN (8) BUAH BALAI PENGHULU DAERAH HULU SELANGOR UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
KELAYAKAN
:
KOD BIDANG: 221002
- Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 24/05/2024 (JUMAAT) sehingga 31/05/2024 (JUMAAT) di Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor.
- Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking Online melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.
- Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui online. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian online, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Unit Kewangan, Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
- Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara online melalui sistem E- Tender.
- Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Pengurusan Aset dan Stor, Bahagian Khidmat Pengurusan sebelum 12.00 tengah hari pada 31/05/2024 (JUMAAT). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |