KERJA MEMBAIKPULIH DAN MENAIK TARAF PASAR AWAM RASA HULU SELANGOR UNTUK MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Siti Aishah Binti Mohd Nor |
E-mel | aishah@mphs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MPHS/SH/K/61/2024 |
Tarikh Iklan | 20 May 2024 - 5 Jun 2024 |
Tarikh Jual | 28 May 2024 - 5 Jun 2024 |
Tarikh Tutup | 5 Jun 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PASAR AWAM RASA, HULU SELANGOR. |
Tarikh & Masa Taklimat | 23 May 2024 09:00 |
Alamat Taklimat |
PASAR AWAM RASA, HULU SELANGOR. PENENDER (HENDAKLAH PENAMA DI SIJIL SAHAJA YANG HADIR. TIDAK DI BENARKAN WAKIL) DIMINTA UNTUK BERKUMPUL DAN BERTEMU DENGAN PEGAWAI BERTUGAS DARI WAKIL JABATAN (CIK NUR ATIFAH). WAKTU PENDAFTARAN TAKLIMAT (BERMULA 9:00 PAGI - 10:00 PAGI) KEHADIRAN LEWAT TIDAK AKAN DILAYAN.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Majlis Perbandaran Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan,
44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1.Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB (sah dari tempoh 1 Bulan sebelum tarikh tamat sijil) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.
2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING :
i) Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan, MPHS (03-6064 1331) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
ii) Penender hendaklah WAJIB MELAMPIRKAN PENGALAMAN KERJA DALAM BIDANG BERKAITAN seperti di dalam tajuk kerja atau sebarang kerja semasa didalam tangan.
4. Dokumen Tender wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.
5. Dokumen Tender tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
6. Penender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
7. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-6064 1331 smbg. 113.
8. Penender juga digalakkan menghantar dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup tender.
9. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | PASAR AWAM RASA, HULU SELANGOR | PASAR AWAM RASA, KAMPUNG CHUANG, 44200 RASA, HULU SELANGOR. | 23 May 2024 09:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B04 KERJA AM BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
LAMPIRAN BOQ | 258.34 kB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |