Cetak
MPHS/TD/K/3/2024

KERJA MEMBAIKPULIH DAN MENAIK TARAF 10 UNIT GERAI MPHS, DI JALAN ABDUL HAMID BERHADAPAN PEJABAT POS, KUALA KUBU BHARU BAGI TEMPOH 6 BULAN UNTUK MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Siti Aishah Binti Mohd Nor
E-mel aishah@mphs.gov.my
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
23/05/2024 RALAT : ADENDUM NO.1 (SENARAI KUANTITI) Selanjutnya

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender MPHS/TD/K/3/2024
Tarikh Iklan 7 May 2024 - 5 Jun 2024
Tarikh Jual 15 May 2024 - 5 Jun 2024
Tarikh Tutup 5 Jun 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU.
Tarikh & Masa Taklimat 13 May 2024 09:30
Alamat Taklimat DEPAN PEJABAT POS MALAYSIA, JALAN ABDUL HAMID KUALA KUBU BHARU. PENENDER (HENDAKLAH PENAMA DI SIJIL SAHAJA YANG HADIR. TIDAK DI BENARKAN WAKIL) DIMINTA UNTUK BERKUMPUL DAN BERTEMU DENGAN PEGAWAI BERTUGAS DARI WAKIL JABATAN (CIK NUR ATIFAH). WAKTU PENDAFTARAN TAKLIMAT (BERMULA 9:30 PAGI - 10:00 PAGI) KEHADIRAN LEWAT TIDAK AKAN DILAYAN.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 300.00

Syarat Tender

Majlis Perbandaran Hulu Selangor

Jalan Bukit Kerajaan, 

44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.

 

1.Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB (sah dari tempoh 1 Bulan sebelum tarikh tamat sijil) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.

2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

3. PENTING :

i) Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan, MPHS (03-6064 1331) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.

ii) Penender hendaklah WAJIB MELAMPIRKAN PENGALAMAN KERJA DALAM BIDANG BERKAITAN seperti di dalam tajuk kerja atau sebarang kerja semasa didalam tangan. 

4. Dokumen Tender wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.

5. Dokumen Tender tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing  sebagai pengesahan pembelian.

6. Penender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

7. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-6064 1331 smbg. 113.

8. Penender juga digalakkan menghantar dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup tender.

9. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 BERHADAPAN PEJABAT POS, JALAN ABDUL HAMID, KUALA KUBU BHARU JALAN ABDUL HAMID, 44000 KUALA KUBU BHARU 13 May 2024 09:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN
B26 KERJA MEROBOH
DAN
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 481.61 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 540.14 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 582.57 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 365.08 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 305.32 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 697.23 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 506.64 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN (RUJUKAN SHJ) 131.41 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian