Cetak
MBSJ.KUB.400-5/7/622

KERJA-KERJA MENURAP SEMULA JALAN DAN LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN DI JALAN USJ 20/1, USJ 20/1A, USJ 20/1B, USJ 20/1C, USJ 20/1D, USJ 20/1E, USJ 20/1F, USJ 20/1G, JALAN USJ 20/2 DAN USJ 20/3, SUBANG JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN.

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid Nama Mohd Nor Affandi Isa
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my E-mel affandi.isa@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382 No. Tel 03-80264395
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/7/622
Tarikh Iklan 6 May 2024 - 20 May 2024
Tarikh Jual 6 May 2024 - 20 May 2024
Tarikh Tutup 20 May 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 150.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
1.DOKUMEN KERJA-KERJA MENURAP JALAN USJ 20 (622) 817.02 kB application/pdf Muat Turun
2. AKP.CIDB.SH.BQ.PIND.2.2023 543.66 kB application/pdf Muat Turun
4. PREAMBLES MARRIS SEBUT HARGA - Copy 67.11 kB application/pdf Muat Turun
5. RINGKASAN MENURAP JLN USJ 20 10.33 kB application/pdf Muat Turun
6. SENARAI KUANTITI USJ 20 (r) 50.18 kB application/pdf Muat Turun
7. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 638.28 kB application/pdf Muat Turun
8. GAMBAR & LOKASI JALAN USJ 20 1.73 MB application/pdf Muat Turun
Papan Tanda Projek Standard 2022(Pind. 1) 91.23 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian