KERJA-KERJA MENAIKTARAF BILIK KAWALAN UNIT SISTEM PENGUATKUASAAN BERSEPADU (SPKB) UNTUK MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR.
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Siti Aishah Binti Mohd Nor | Nama | Norazimah binti Mohd Arshad |
E-mel | aishah@mphs.gov.my | E-mel | norazimah@mphs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1331 | No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan | Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
10/11/2023 | PEMBERITAHUAN RALAT NOTIS SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MPHS SH PK 133/ 2023 |
Tarikh Iklan | 7 Nov 2023 - 15 Nov 2023 |
Tarikh Jual | 8 Nov 2023 - 15 Nov 2023 |
Tarikh Tutup | 15 Nov 2023 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Majlis Perbandaran Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan,
44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1.Sebut harga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB (sah dari tempoh 1 Bulan sebelum tarikh tamat sijil) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.
2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan, MPHS (03-6064 1331) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. Dokumen Sebut Harga wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.
5. Dokumen Sebut Harga tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
6. Penyebut harga yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
7. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-6064 1331 smbg. 113.
8. Penyebut harga juga digalakkan menghantar dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup sebut harga.
9. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B04 KERJA AM BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |