KERJA PEMBAIKAN DAN PENYELENGGARAAN KEROSAKAN LAMPU JALAN DAN AKSESORINYA DI KAWASAN REZAB JALAN MPHS UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN - ZON UTARA. (SLU 2023)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Roslan Bin Abd Rahman |
E-mel | ros.abdrahman@yahoo.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Tender | MPHS TD K 16/ 2023 |
Tarikh Iklan | 30 May 2023 - 21 Jun 2023 |
Tarikh Jual | 30 May 2023 - 21 Jun 2023 |
Tarikh Tutup | 21 Jun 2023 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR DARUL EHSAN. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 300.00 |
Syarat Tender
Majlis Perbandaran Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1. Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB yang masih sah tempoh (3 Bulan selepas tarikh tutup tender) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.
2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan, MPHS (03-60641331) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. Tender yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama WAJIB dan sekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) Kesemua dokumen hendaklah di kepilkan bersama-sama sebelum di masukkan di dalam sampul surat
b) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANGBERCETAKAN KOMPUTER (MUKA DEPAN)
c) SENARAI SEMAK (sila lengkapkan dokumen yang diminta dalam senarai)
5. Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian
a) Profil Syarikat
6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MPHS tidak lewatdaripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
**Kontraktor dibenarkan menghantar dokumen tender melalui pos namun perlu sampai ke pejabat selewatnya JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup Tender
7. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E06 SISTEM PENCAHAYAAN KHAS DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |