KERJA PEMBAIKAN KEROSAKAN DAN PENYELENGGARAAN JALAN DAN PARIT SERTA AKSESORI JALAN DI REZAB JALAN UTAMA MPHS (MAIN ROAD) UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN. (RJU 2023)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Roslan Bin Abd Rahman |
E-mel | ros.abdrahman@yahoo.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
12/05/2023 | PEMBERITAHUAN RALAT MUKA SURAT SENARAI KUANTITI | Selanjutnya |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Tender | MPHS TD K 10/ 2023 |
Tarikh Iklan | 27 Apr 2023 - 18 May 2023 |
Tarikh Jual | 27 Apr 2023 - 18 May 2023 |
Tarikh Tutup | 18 May 2023 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR DARUL EHSAN. |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 300.00 |
Syarat Tender
Majlis Perbandaran Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1. Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB yang masih sah tempoh (3 Bulan selepas tarikh tutup tender) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.
2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkanuntuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan,MDHS (03-60641331) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaianharga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekalitidak akan dilayan.
4. Tender yang lengkap hendaklah mengandungimaklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama WAJIB dansekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak samasekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) Kesemua dokumen hendaklah di kepilkan bersama-samasebelum dimasukkan di dalam sampul surat
b) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANGBERCETAKAN KOMPUTER (MUKA DEPAN)
c) SENARAISEMAK (sila lengkapkan dokumen yang diminta dalam senarai)
5. Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian
a) Profil Syarikat
6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumatseperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MPHS tidak lewatdaripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
**Kontraktor dibenarkan menghantardokumen sebutharga melalui pos namun perlu sampai ke pejabatselewatnya JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup Tender
7. Majlis PerbandaranHulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaadayang terendah atau yang sebaliknya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM DAN CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |