Cetak
MAIS BIL.T2/2022

PERKHIDMATAN KAWALAN KESELAMATAN TANPA SENJATA DI PREMIS MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR (MAIS)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nadzifah bt. Dalugamin
E-mel nadzifah@mais.gov.my
No. Tel 03-55143753
Jabatan BAHAGIAN BELANJAWAN&PEROLEHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Agama Islam Selangor
No. Tender MAIS BIL.T2/2022
Tarikh Iklan 29 Dec 2022 - 11 Jan 2023
Tarikh Jual 4 Jan 2023 - 11 Jan 2023
Tarikh Tutup 11 Jan 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SETIAUSAHA,
MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,
TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,
PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,
40000 SHAH ALAM
(U/P: BAHAGIAN BELANJAWAN & PEROLEHAN)
Tarikh & Masa Taklimat 4 Jan 2023 10:00
Alamat Taklimat 10.00 pagi - Pusat Pemurnian Akidah Baitul Iman, Lot PT 8789, Jalan Sungai Tua, Hulu Yam Baharu, 44300 Batang Kali, Selangor
11.00 pagi – Pusat Pemulihan Baitul Islah MAIS & AADK, Lot PT 20304, Jalan Air Terjun Serendah, 48200, Serendah, Selangor
12.00 tengah hari – Kompleks Amaniah, Jln Batu Caves, Taman Amaniah, 68100 Batu Caves, Selangor

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Tender

PERKHIDMATAN KAWALAN KESELAMATAN TANPA SENJATA DI PREMIS MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR (MAIS)

 

 

1.      Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal tempatan (keutamaan kepada pembekal Bumiputera Dan Beragama Islam) yang berpengalaman dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah Kod 220801 – Kawalan Keselamatan (Perlu Lesen KDN).

 

2.      Tender ini dibuka pada 29 Disember 2022 dan ditutup pada 11 Januari 2023 (Rabu) jam 12.00 Tengahari. Pembelian Dokumen Tender adalah secara atas talian di laman web Tender Selangor di tender.selangor.gov.my mulai   dan Dokumen Tender bolehlah dimuat turun di laman web Tender Selangor setelah pembayaran selesai. 

3.   Pihak petender diwajibkan untuk menghadiri sesi lawatan tapak yang diadakan dan mengemukakan sesalinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dari Kementerian Kewangan dan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera dari Kementerian Kewangan semasa lawatan tapak diadakan.

4.   Semua dokumen tender hendaklah dimasukkan dalam sampul surat yang berlakri mencatatkan No. Tender dan dimasukkan ke dalam peti tender dialamatkan kepada:

 

SETIAUSAHA,

MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,

TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,

PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,

40000 SHAH ALAM

 

sebelum atau pada 11 Januari 2023 (Rabu) jam 12.00 tengahari. Pihak MAIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana dokumen tender yang dikirimkan melalui pos.

 

4.      MAIS tidak tertakluk untuk menerima mana-mana tawaran terendah atau mana-mana tawaran atau memberikan apa-apa sebab di atas penolakan sesuatu tawaran tender.

 

5.      MAIS berhak untuk membatalkan atau menunda atau menggantung tawaran di atas secara keseluruhan atau sebahagian sebelum atau selepas tarikh dan masa tutup tawaran tanpa menyatakan sebab atas keputusan tersebut.

SETIAUSAHA,

MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Pusat Pemurnian Akidah Baitul Iman LOT PT 8789, JALAN SUNGAI TUA, HULU YAM BAHARU, 44300 BATANG KALI, SELANGOR 4 Jan 2023 10:00
2 Pusat Pemulihan Baitul Islah MAIS & AADK LOT 20304, JALAN AIR TERJUN SERENDAH, 48200 SERENDAH, SELANGOR 4 Jan 2023 11:00
3 Kompleks Amaniah, Batu Caves, Gombak Jln Batu Caves, Taman Amaniah, 68100 Batu Caves, Selangor 4 Jan 2023 12:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 220801 PERKHIDMATAN > PERTAHANAN DAN KESELAMATAN > KAWALAN KESELAMATAN (PERLU LESEN KDN)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
IKLAN TAWARAN TENDER MAIS BIL. T2/2022 475.95 kB application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document Muat Turun
MAKLUMAT LAWATAN TAPAK 181.73 kB application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian