Cetak
SH PSP 119/ 2022

PERLANTIKAN KONTRAKTOR BAGI SEWAAN TONG RORO SEMPENA MUSIM PERAYAAN BAGI TAHUN 2023 - 2024.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Roslan Bin Abd Rahman
E-mel ros.abdrahman@yahoo.com
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SH PSP 119/ 2022
Tarikh Iklan 14 Nov 2022 - 22 Nov 2022
Tarikh Jual 14 Nov 2022 - 22 Nov 2022
Tarikh Tutup 22 Nov 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Majlis Perbandaran Hulu Selangor

Jalan Bukit Kerajaan, 

44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.

1. Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor berdaftar dengan Kementerian Kewangan (MOF) yang mempunyai kod bidang 221003  ATAU 221507 berdaftar di kawasan Negeri Selangor.

2. Dokumen Sebut Harga wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.

3. Dokumen Sebut Harga tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing  sebagai pengesahan pembelian.

4. Penyebut harga  yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

5. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-60641331 smbg. 113.

6. Penyebut harga juga digalakkan menghantar dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup Sebut Harga.

7. Penyebut harga yang menyertai perolehan ini, perlulah mematuhi SOP yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sepanjang berurusan dengan pihak Majlis.

8. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH
ATAU
221507 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > KEMUDAHAN AWAM/ SUKAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian