PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN DAN PEMBERSIHAN PERSEKITARAN : i. STADIUM 3K, SS 13, SUBANG JAYA, ii. KOMPLEKS 3K, SS 13, SUBANG JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Ahmad Azri Bin Abdul Hamid |
E-mel | ahmad.azri@mbsj.gov.my |
No. Tel | 03-80264382 |
Jabatan | KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Subang Jaya |
---|---|
No. Sebut Harga | MBSJ.KUB.400-5/6/174 |
Tarikh Iklan | 9 Mar 2022 - 22 Mar 2022 |
Tarikh Jual | 9 Mar 2022 - 22 Mar 2022 |
Tarikh Tutup | 22 Mar 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Peti Tawaran, Ruang Legar Pintu Masuk Lobi Aras 1, (Hadapan Arena MBSJ), Majlis Bandaraya Subang Jaya, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. (Sebelum jam 12:00 tengah hari) |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan perkhidmatan sepertimana dinyatakan.
Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.
Memandangkan situasi sekarang yang masih berada dalam Pelan Pemulihan Negara (PPN) susulan penularan wabak Covid-19, adalah dimaklumkan juga bahawa semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan mengikut prosedur yang ditetapkan oleh MBSJ berdasarkan arahan dari masa ke semasa. Petender hendaklah sentiasa menyemak di sistem e-tender Selangor ini dan email yang telah didaftarkan berkenaan makluman serahan dokumen tawaran. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT DAN 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN DAN 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |