KERJA MENURAP JALAN DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DALAM REZAB JALAN DI JALAN WIDURI 1A, 1A/1, 1B/1, 1B/2 DAN 1B/3, SEKSYEN BB20, BANDAR BUKIT SENTOSA.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Roslan Bin Abd Rahman |
E-mel | ros.abdrahman@yahoo.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MPHS SH K 146/2021 |
Tarikh Iklan | 24 Nov 2021 - 1 Dec 2021 |
Tarikh Jual | 24 Nov 2021 - 1 Dec 2021 |
Tarikh Tutup | 1 Dec 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Majlis Perbandaran Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan,
44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1.Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB (sah dari tempoh 3 Bulan selepas tarikh tamat) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.
2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan, MPHS (03-60641331) ext. 146 (Jbtn. Kejuruteraan) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama WAJIB dan sekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
Kesemua dokumen hendaklah di kepilkan bersama-sama sebelum dimasukkan di dalam sampul surat
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER (MUKA DEPAN)
b) SENARAI SEMAK (sila lengkapkan dokumen yang diminta dalam senarai)
5. Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian
a) Profil Syarikat
6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MPHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
**Kontraktor dibenarkan menghantar dokumen sebutharga melalui pos namun perlu sampai ke pejabat selewatnya JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup sebutharga
7. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |