Cetak
MBSJ.KUB.400-5/7/64

CADANGAN KERJA-KERJA MENGECAT 160 UNIT PREMIS KEDIAMAN PADA 2 BLOK PANGSAPURI KOS RENDAH SERDANG RAYA (BLOK 1, & 2) 5 TINGKAT DI JALAN UTAMA, TAMAN SERDANG RAYA, MUKIM DAERAH PETALING, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
02/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN Selanjutnya
05/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/7/64
Tarikh Iklan 15 Jul 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Jual 15 Jul 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Tutup 16 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil  Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred,  kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit  Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi perkara berikut :

Dokumen sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my  dengan harga RM 50.00 senaskah. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya sebelum jam 12.00 tengah hari.

Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen  tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa  menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.

Selain dari itu, dokumen tender/sebut harga juga boleh dihantar dengan menggunakan perkhidmatan Pos Berdaftar/Kurier dan petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B14 KERJA-KERJA CAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
AKP.CIDB.SH.PIND.14 226.52 kB application/pdf Muat Turun
BQ CAT PPKR SR 31.71 kB application/pdf Muat Turun
DOKUMEN SH G1 CAT PPKR SR 489.58 kB application/pdf Muat Turun
GAMBAR 912.35 kB application/pdf Muat Turun
MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 415.78 kB application/pdf Muat Turun
PREAMBLES 19.26 kB application/pdf Muat Turun
RS CAT PPKR SR 9.49 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian