Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Norazilah Misbah |
E-mel |
norazilah@mbsj.gov.my |
No. Tel |
03-80264382 |
Jabatan |
KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh |
Tajuk |
|
02/08/2021 |
MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN |
Selanjutnya
|
05/08/2021 |
MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA |
Selanjutnya
|
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Majlis Bandaraya Subang Jaya |
No. Sebut Harga |
MBSJ.KUB.400-5/6/36 |
Tarikh Iklan |
12 Jul 2021 -
16 Aug 2021 |
Tarikh Jual |
12 Jul 2021 -
16 Aug 2021 |
Tarikh Tutup |
16 Aug 2021 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
|
Kebenaran Khas |
|
Harga Dokumen |
RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan
Kementerian Kewangan Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang
berkaitan serta berdaftar dengan Unit
Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi
menjalankan perkhidmatan berikut :
Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ,
Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Dokumen
sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang
di http://tender.selangor.my dengan harga RM 50.00 senaskah.
Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di
dalam laman sesawang tersebut.
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam
sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam
Peti Tender/Sebut harga di Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis
Bandaraya Subang Jaya sebelum jam 12.00 tengah hari.
Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat dan
tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di dalam
Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa menyemak
dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.
Selain dari itu, dokumen tender/sebut harga juga boleh dihantar dengan menggunakan
perkhidmatan Pos Berdaftar/Kurier
dan petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada
alamat yang telah ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum
atau pada tarikh tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul
12.00 tengah hari.
Sebarang
kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut
tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN
|
Dokumen Meja Terkawal
Nama |
Saiz |
Jenis |
|
6.36 DOK SH BERSIH PARIT UTAMA JLN SUBANG 9 |
369.44 kB |
application/pdf |
Muat Turun
|
AKP.MOF.SH.PIND.14 |
206.08 kB |
application/pdf |
Muat Turun
|
MAKLUMAT PETENDER MOF PIND 3 |
415.46 kB |
application/pdf |
Muat Turun
|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. |
Tarikh |
Penilai |
Keseluruhan Markah |
Tindakan |
Tiada rekod penilaian |