KERJA-KERJA MENAIKTARAF SISTEM CONTROLLER LAMPU ISYARAT (SMART CONTROLLER) DI PERSIMPANGAN J1 (PERSIARAN JENGKA), J2 (PERSIARAN KEMAJUAN SUBANG), J10A (JALAN PJS 9/1), PH2A (PERSIARAN PUTRA PERDANA) DAN PH9A (PERSIARAN PUTRA INDAH) UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Ahmad Azri Bin Abdul Hamid |
E-mel | ahmad.azri@mbsj.gov.my |
No. Tel | 03-80264382 |
Jabatan | KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
02/07/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TARIKH TUTUP TENDER / SEBUT HARGA BERIKUTAN PELAKSANAAN PKP & PKPD NEGERI SELANGOR | Selanjutnya |
02/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN | Selanjutnya |
05/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Subang Jaya |
---|---|
No. Sebut Harga | MBSJ.KUB.400-5/7/42 |
Tarikh Iklan | 31 May 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 31 May 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 16 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari) |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi perkara berikut :
Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Dokumen sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my dengan harga RM 100.00 senaskah. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.
Selaras dengan arahan berkenaan PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN DIPERKETATKAN (PKPD) oleh pihak kerajaan susulan penularan Wabak COVID-19, adalah dimaklumkan bahawa MBSJ dengan ini menggalakkan kepada semua petender untuk menghantar dokumen tawaran tender/sebut harga SECARA BERPERINGKAT/LEBIH AWAL sepanjang tempoh pengiklanan dan tidak tertakluk hanya pada tarikh tutup peti seperti yang telah ditetapkan sahaja. Ini adalah bagi tujuan pematuhan agensi kepada garis panduan prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya. sebelum jam 12.00 tengah hari.Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya sebelum jam 12.00 tengah hari.
Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.
Selain dari itu, dokumen tender/sebut harga juga boleh dihantar dengan menggunakan perkhidmatan Pos Berdaftar/Kurier dan petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL
DAN E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
1. DOKUMEN LAMPU ISYARAT PERSIARAN JENGKA | 750.18 kB | application/pdf | Muat Turun |
2. AKP.CIDB.SH.PIND.14 | 306.54 kB | application/pdf | Muat Turun |
3.PREAMBLES KERJA ELEKTRIK | 406.77 kB | application/pdf | Muat Turun |
4. SUMMARY LAMPU ISYARAT PERSIARAN JENGKA | 137.85 kB | application/pdf | Muat Turun |
5. PRELIM LAMPU ISYARAT PERSIARAN JENGKA | 92.35 kB | application/pdf | Muat Turun |
6. SENARAI KUANTITI LAMPU ISYARAT PERSIARAN JENGKA | 287.35 kB | application/pdf | Muat Turun |
7. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 | 415.38 kB | application/pdf | Muat Turun |
8. PELAN & GAMBAR PERSIARAN JENGKA | 218.03 kB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |