Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Junaidah Binti Juhari |
E-mel |
junaidahjuhari@selangor.gov.my |
No. Tel |
|
Jabatan |
|
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Pejabat Daerah Sabak Bernam |
No. Sebut Harga |
SH 01/2021 |
Tarikh Iklan |
22 Apr 2021 -
27 Apr 2021 |
Tarikh Jual |
22 Apr 2021 -
27 Apr 2021 |
Tarikh Tutup |
27 Apr 2021 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM
|
Kebenaran Khas |
|
Harga Dokumen |
RM 0.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Pembekalan adalah termasuk kos penghantaran dan penyelenggaraan berkala (Sila nyatakan kos penghantaran, bekalan dan penyelenggaraan)
2. Tawaran mestilah disertakan bersama brosur serta spesifikasi terperinci. Sebutharga tanpa brosur asal dan tanpa spesifikasi lengkap tidak akan dipertimbangkan.
3. Peralatan yang dibekalkan mestilah baru (bukan barangan recon), tulen dan asli.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)
|