Pemasangan Lampu Solar Di Lorong Belakang Kedai Pejabat Bandar Kuala Kubu Bharu Di Bawah Projek Inisiatif Bandar Rendah Karbon Majlis Daerah Hulu Selangor
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Roslan Bin Abd Rahman |
E-mel | ros.abdrahman@yahoo.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SH P 49/ 2021 |
Tarikh Iklan | 15 Mar 2021 - 24 Mar 2021 |
Tarikh Jual | 15 Mar 2021 - 24 Mar 2021 |
Tarikh Tutup | 24 Mar 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Jabatan Perancang Bandar Majlis Daerah Hulu Selangor Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu, Selangor Darul Ehsan. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT SEBUT HARGA
Tertakluk kepada apa-apa syarat khas yang ditetapkan di tempat lain dalam pelawaan ini, syarat-syarat am yang berikut hendaklah dipakai, melainkan setakat mana syarat-syarat am itu ditolak atau diubah dengan khususnya oleh penyebut harga
1. PEMBEKALAN
Semua barang yang dibekalkan hendaklah tulen, baru dan belum digunakan.
2. HARGA
Harga yang ditawarkan hendaklah harga bersih tidak termasuk semua diskaun dan kos tambahan yang berkaitan serta Cukai Barang Dan Perkhidmatan (CJCP).
3. BARANG SETARA
Sebut harga boleh ditawarkan bagi barang setara yang sesuai dengan syarat butir-butir penuh diberi.
4. PERSETUJUAN
i. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk setuju terima Sebut harga yang terendah atau mana-mana Sebut harga dan;
ii. Penyebut harga hendaklah memberi kemudahan pemeriksaan atau pengujian apabila dikehendaki.
5. PELAKSANAAN PEMBEKALAN
i. Pembekalan oleh pihak syarikat adalah bergantung kepada jumlah yang dipesan oleh pihak Majlis Daerah Hulu Selangor.
ii. Pihak Majlis Daerah Hulu Selangor akan membuat pesanan awal dan tarikh pesanan juga boleh berubah mengikut keperluan sediaada di MDHS sebelum sesuatu pesanan pembekalan dilaksanakan oleh pihak syarikat.
iii. Jumlah anggaran boleh berubah mengikut pesanan yang dibuat oleh pihak Majlis Daerah Hulu Selangor bagi setiap unit yang dinyatakan. Walaubagaimanapun harga tawaran tidak boleh diubah kecuali dipersetujui oleh pihak Majlis Daerah Hulu Selangor.
iv. Bekalan yang dipesan hendaklah dibekalkan tidak lewat dari tempoh 7 hari selepas tarikh borang pesanan diterima oleh Kontraktor / Pemborong / Pembekal. Sekiranya terdapat kelewatan, pihak MDHS berhak mengenakan denda lewat mengikut kiraan seperti berikut: RM 50.00/sehari (denda lewat LAD)
6. BURUH DAN PERALATAN KERJA
Pihak pembekal hendaklah membekal semua buruh dengan alat-alat kerja dan pengangkutan yang diperlukan bagi menjalankan kerja-kerja di bawah kontrak ini dan semua ini disediakan atas tanggungan dan dibiayai pembekal sendiri. Bagi memastikan kerja-kerja ini dapat diselenggara dengan teratur dan memuaskan, maka semua alatan kerja dan pengangkutan h
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL
DAN E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |