Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender |
Majlis Bandaraya Subang Jaya |
No. Tender |
MPSJ/HSL/100-18/2 |
Tarikh Iklan |
19 Oct 2010 -
9 Nov 2010 |
Tarikh Jual |
19 Oct 2010 -
9 Nov 2010 |
Tarikh Tutup |
9 Nov 2010 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
Dokumen tawaran Tender yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 2, Majlis Perbandaran Subang Jaya tidak lewat dari 09 November 2010 jam 12.00 tengahari.
|
Kebenaran Khas |
|
Harga Dokumen |
RM 50.00 |
Syarat Tender
Tawaran adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor/Pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam kod bidang pendaftaran yang bekaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan kerja/projek berikut:-
221008 (Mencetak Borang/Kertas Komputer (Perlu Lesen KDN) (Pembekal)
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221008 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PELUPUSAN DAN PERAWATAN BUANGAN TERJADUAL
|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. |
Tarikh |
Penilai |
Keseluruhan Markah |
Tindakan |
Tiada rekod penilaian |