Cetak
(MPSJ.KUB.400-10/2/86 (2020)

PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN PEMBAIKAN DAN PENGGANTIAN PERALATAN DAN SISTEM LETAK KERETA AUTOMATIK UNTUK TEMPOH SATU (1) TAHUN: 1. TEMPAT LETAK KERETA AWAM (GATE C) IBUPEJABAT MPSJ 2. TEMPAT LETAK KERETA PEGAWAI (BASEMEN) IBU PEJABAT MPSJ 3. KOMPLEKS LETAK KERETA MPSJ SS15, SUBANG JAYA 4. PANGSAPURI PERMATA SARI (KUARTERS MPSJ) PERSIARAN INDERA PUSAT BANDAR PUCHONG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Kamarul Zaidi bin Marzuki
E-mel kamarul.zaidi@mbsj.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga (MPSJ.KUB.400-10/2/86 (2020)
Tarikh Iklan 26 Jun 2020 - 16 Jul 2020
Tarikh Jual 26 Jun 2020 - 16 Jul 2020
Tarikh Tutup 16 Jul 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan perkhidmatan berikut.

Dokumen sebut harga hanya boleh diperolehi mulai 26 Jun 2020 (Jumaat) di dapati secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my  dengan harga RM 30.00 senaskah. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
140501 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > SISTEM, KOMPONEN ELEKTRIK, ELEKTRONIK DAN AKSESORI > SISTEM ELEKTRONIK

DAN

220402 PERKHIDMATAN > PENYELENGGARAAN/ PEMBAIKAN ALAT KESELAMATAN > PERALATAN KAWALAN KESELAMATAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian