CADANGAN KONTRAK KERJA PEMBAIKAN KEROSAKAN KECIL PADA BANGUNAN DAN PERKAKASAN TETAP DI PREMIS BAWAH PENTADBIRAN MDHS BAGI SKOP PEMBAIKAN KEROSAKAN KECIL PADA BANGUNAN AM MDHS TAHUN 2020 – KATEGORI : BANGUNAN PEJABAT & DEWAN (BP)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurul Izzati binti Bahari |
E-mel | nurulizzatibahari@gmail.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Tender | MDHS TDK 10/2020 |
Tarikh Iklan | 6 Feb 2020 - 27 Feb 2020 |
Tarikh Jual | 6 Feb 2020 - 27 Feb 2020 |
Tarikh Tutup | 27 Feb 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN KEJURUTERAAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 300.00 |
Syarat Tender
JABATAN KEJURUTERAAN,
Majlis Daerah Hulu Selangor,
Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1. Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB yang masih sah tempoh dan berdaftar di kawasan Selangor.
2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.
3. PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @ 019-2989737) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. Dokumen tender yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER (Dokumen Wajib)
b) BAHAGIAN 1 (Dokumen Wajib)
c) BAHAGIAN 2 (Dokumen Wajib)
(Pen dakwat kekal sahaja,penggunaan komputer tidak dibenarkan)
d) BAHAGIAN 3 (Dokumen Wajib)
e) BAHAGIAN 4 (Dokumen Wajib)
f) BAHAGIAN 5.1 – 5.13 (Dokumen wajib)
5. Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian
a) Lesen CIDB yang sah (Dokumen Wajib)
b) Profil Syarikat
c) Salinan Penyata Bank yang terkini (Cop Pengesahan Asal) (Dokumen Wajib)
6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
7. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
8. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |