CADANGAN KONTRAK PEMBAIKAN & PEMASANGAN LAMPU JALAN DI KAWASAN MDHS TAHUN 2019 ZON KAWASAN SLKB (KAWASAN PENTADBIRAN MDHS DI SEKITAR HULU BERNAM-K.K.BHARU-B.KALI-SERENDAH)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurul Izzati binti Bahari |
E-mel | nurulizzatibahari@gmail.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MDHS SHK 3/2019 |
Tarikh Iklan | 4 Jan 2019 - 14 Jan 2019 |
Tarikh Jual | 4 Jan 2019 - 14 Jan 2019 |
Tarikh Tutup | 14 Jan 2019 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN KEJURUTERAAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
JABATAN KEJURUTERAAN,
Majlis Daerah Hulu Selangor,
Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1. Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB yang masih sah tempoh dan berdaftar di kawasan Selangor.
2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.
3. PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @ 019-2989737) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER (Dokumen Wajib)
b) BAHAGIAN 1 (Dokumen Wajib)
c) BAHAGIAN 2 (Dokumen Wajib)
(Pen dakwat kekal sahaja,penggunaan komputer tidak dibenarkan)
d) BAHAGIAN 3 (Dokumen Wajib)
v Kesemua dokumen hendaklah di kepilkan bersama-sama sebelum dimasukkan di dalam sampul surat
5. Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian
a) Lesen CIDB yang sah (Dokumen Wajib)
b) Profil Syarikat
c) Salinan Penyata Bank yang terkini (Cop Pengesahan Asal) (Dokumen Wajib)
6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
7. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
8. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E06 SISTEM PENCAHAYAAN KHAS
DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |