CADANGAN MENYIAPKAN SKOP KERJA YANG TERTANGGUH IAITU MENGGANTIKAN TREK BALAPAN SEDIA ADA KE JENIS ‘RUBBER SILICONE’(SPU) DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI STADIUM MINI KUALA KUBU BHARU
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurul Izzati binti Bahari |
E-mel | nurulizzatibahari@gmail.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Tender | MDHS TDK 5/2018 |
Tarikh Iklan | 30 Nov 2018 - 20 Dec 2018 |
Tarikh Jual | 30 Nov 2018 - 20 Dec 2018 |
Tarikh Tutup | 20 Dec 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN KEJURUTERAAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 300.00 |
Syarat Tender
1.Tender
ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB yang
masih sah tempoh dan mempunyai Sijil
Pendaftaran Kontraktor Kerja (SPKK) dalam gred, kategori dan pengkhususan yang
ditetapkan mengikut nilai tender.
2.
Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya
terdapat yang
disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.
3. PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak
dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @ 019-2989737)
bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan
kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. DOKUMEN WAJIB :Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi
maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal
dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali.
Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER
b) BORANG TENDER (PEN DAKWAT KEKAL SAHAJA,PENGGUNAAN KOMPUTER TIDAK DIBENARKAN)
c) SENARAI KUANTITI (PEN DAKWAT KEKAL SAHAJA,PENGGUNAAN KOMPUTER TIDAK
DIBENARKAN)
c) SURAT AKUAN PEMBIDA (PEN DAKWAT KEKAL SAHAJA,PENGGUNAAN KOMPUTER TIDAK
DIBENARKAN)
5. DOKUMEN SOKONGAN: UNTUK PENILAIAN
a) Lesen CIDB yang sah
b) Profil Syarikat
c) Salinan Penyata Bank yang terkini
6.
Dokumen yang telah lengkap mengandungi
maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat
daripada
JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
7. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai
tawaran
harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
8. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 90 hari dari tarikh
tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
DAN CE22 TREK DAN PADANG PERMAINAN SINTETIK |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |