KERJA-KERJA MENYELENGGARA LEMBANGAN SUNGAI BERNAM DI KAMPUNG SUNGAI AIR TAWAR, SALIRAN BLOK 1, DAERAH SABAK BERNAM
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mohd Yusrizal bin Mohd Amiruddin |
E-mel | yusrizal@waterselangor.gov.my |
No. Tel | 0332895973 |
Jabatan | JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA SELANGOR |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | JPS/N/SB/(B28)/25/2018(SH) |
Tarikh Iklan | 17 Jul 2018 - 27 Jul 2018 |
Tarikh Jual | 20 Jul 2018 - 27 Jul 2018 |
Tarikh Tutup | 27 Jul 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT PENTADBIRAN, JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN, DAERAH SABAK BERNAM, 45300 SUNGAI BESAR, SELANGOR DARUL EHSAN |
Tarikh & Masa Taklimat | 20 Jul 2018 08:30 |
Alamat Taklimat |
BILIK BUNGA MELUR, PEJABAT MEKANIKAL DAN SETOR, JPS SABAK BERNAM, JALAN PARIT 1 TIMUR, 45300 SUNGAI BESAR, SELANGOR DARUL EHSAN
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SABAK BERNAM SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1.Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga kelas G1 bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan CIDB dan mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan(SPKK) bertaraf BUMIPUTRA.
2.Pengesahan syarikat oleh agensi Jabatan Pengairan dan Saliran ,boleh di buat di Ibu Pejabat Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor,Tingkat 5,Blok Podium Selatan,40626 Shah Alam,Selangor Darul Ehsan ATAU di Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam.
3.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk Sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
4.Petender DIWAJIBKAN menghantar Dokumen Sebutharga yang lengkap bersama-sama salinan Sijil SSM, SPKK, CIDB, penyata bank, surat akuan pembida dan resit pembelian ASAL dokumen sebutharga. (Dokumen meja tidak dianggap sebagai dokumen sebutharga)
5. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam sebelum jam 12.00 tengahari 27 Julai 2018
6. Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.
7. Petender-petender adalah digalakan untuk membuat lawatan tapak sendiri sebelum memasuki tawaran sebutharga ini.
8. Taklimat akan diadakan mengikut ketentuan seperti berikut. KEHADIRAN TAKLIMAT ADALAH WAJIB. HANYA PEMBORONG YANG TERTERA NAMANYA DALAM SIJIL DIBENARKAN MENGAMBIL BAHAGIAN (SURAT WAKIL TIDAK AKAN DITERIMA).
tarikh : 20 Julai 2018
masa : 8.30pg - 9.30pg - pendaftaran
: 9.30pg - taklimat
tempat : Bilik Mesyuarat Melur Pejabat Mekanikal Dan Setor, Parit 1 Timur, Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam
NOTA : Sila bawa cop pemborong, SPKK asal, CIDB asal, SSM asal, alamat email tender online
9. PENTING : PEMBORONG HENDAKLAH SENTIASA MENCEGAH PENCEMARAN BERLANDASKAN KEPADA KEHENDAK PERUNDANGAN SERTA LAIN-LAIN KEPERLUAN DAN MEMINIMAKAN IMPAK KE ATAS ALAM SEKITAR.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
DM LS SAT | 293.41 kB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |