CADANGAN KERJA MENAIKTARAF TAMAN AWAM KERLING PROJEK PEMBANGUNAN DI BAWAH PERUNTUKAN PERBANDARAN BAGI TAHUN 2018 UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurulhuda bt. Khairuddin |
E-mel | huda@mdhs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1726 |
Jabatan | Jabatan Landskap |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | 107/2018 No.Fail :MDHS 622/2381 |
Tarikh Iklan | 1 Jun 2018 - 8 Jun 2018 |
Tarikh Jual | 1 Jun 2018 - 8 Jun 2018 |
Tarikh Tutup | 8 Jun 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
2. Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.
3. Majlis berhak menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
4. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Landskap, MDHS (03-6064 1726) bagi mendapatkan maklumat lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalah tiadak akan dilayan.
5. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi ia akan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :
a) BAHAGIAN 2
b) BAHAGIAN 3
c) BAHAGIAN 4
d) SALINAN SIJIL CIDB
e) PENYATA BANK 3 BULAN
6. Dokumen tawaran yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI PADA 5 JUN 2018.
7. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima dalam tempoh 90 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.
Sekian, terima kasih.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE14 LANSKAP |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |