PERKHIDMATAN MENGUKUR, MENJAHIT, MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BAJU KORPORAT KAKITANGAN MDHS DAN LAIN-LAIN KEPERLUAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Noorazreen binti Anuar |
E-mel | azreen@mphs.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SHKP 101/2018 |
Tarikh Iklan | 1 Jun 2018 - 12 Jun 2018 |
Tarikh Jual | 1 Jun 2018 - 12 Jun 2018 |
Tarikh Tutup | 12 Jun 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu |
Tarikh & Masa Taklimat | 7 Jun 2018 15:00 |
Alamat Taklimat |
Bilik Mesyuarat Atas, Majlis Daerah Hulu Selangor
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan (MOF) di dalam:
020801-(Pakaian)
atau
020899-(Pembuat)
atau
222401-(Menjahit pakaian dan kelengkapan)
Dan
Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)
No. Tawaran : SHKP 101/2018
2. Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai: 1 Jun 2018
Hingga: 12 Jun 2018 waktu pejabat seperti berikut:
Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari dan 2.30 petang – 4.30 petang
Di Jabatan Khidmat Pengurusan.
3. Dokumen Tawaran Dokumen Sebutharga boleh dibeli secara online melalui laman web https://tender.selangor.my dengan harga RM 100.00.
4. Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat semakan sebelum menghargakan tawaran sebutharga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor/pemborong/pembekal boleh berhubung dengan Jabatan Khidmat Pengurusan.
5. Dokumen sebutharga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Lampiran F, Lampiran G, Lampiran Q, Borang A hingga Borang G, Lampiran Senarai Kuantiti, Perjanjian Bekalan dan Perkhidmatan, Penyata bank 3 bulan terkini (Mac, April dan Mei 2018), Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 12 Jun 2018 sebelum jam 12.00 tengah hari.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
020801 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PAKAIAN ATAU 020899 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PEMBUAT (PAKAIAN & KELENGKAPAN) ATAU 222401 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN MENJAHIT DAN MEMBAIKPULIH > MENJAHIT PAKAIAN DAN KELENGKAPAN |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |