Cetak
SHL 92/2018

CADANGAN KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN POKOK AMENITI BERMASALAH DI BUKIT BERUNTUNG, BUKIT SENTOSA DAN PRIMA BERUNTUNG UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 92/2018
Tarikh Iklan 10 Apr 2018 - 19 Apr 2018
Tarikh Jual 10 Apr 2018 - 19 Apr 2018
Tarikh Tutup 19 Apr 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

2.            Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil Kementerian Kewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.

 

3.            Majlis berhak menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

 

4.            PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Landskap, MDHS (03-6064 1726) bagi mendapatkan maklumat lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalah tiadak akan dilayan.

 

5.            PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat  berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi ia akan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :

 

a)     BAHAGIAN 2

b)     BAHAGIAN 4

d)     SALINAN SIJIL CIDB

e)     SALINAN PENDAFTARAN GST

f)      PENYATA BANK 3 BULAN

 

6.            Dokumen tawaran yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI PADA 19 APRIL 2019

 

7.            Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima dalam tempoh 90 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.

 

Sekian, terima kasih.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE14 LANSKAP

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian