KERJA PENGALIHAN 6 UNIT GERAI UPEN DI JALAN SEMARAK, BANDAR BUKIT BERUNTUNG.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Tender Admin |
E-mel | tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel | 0355447557 |
Jabatan | Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MDHS SHK : 7 / 2010 |
Tarikh Iklan | 24 Mar 2010 - 31 Mar 2010 |
Tarikh Jual | 24 Mar 2010 - 31 Mar 2010 |
Tarikh Tutup | 31 Mar 2010 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN PENYELENGGARAAN DAN PEMBANGUNAN @ JABATAN INFRA MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR JALAN BUKIT KERAJAAN 44000 KUALA KUBU BHARU, HULU SELANGOR. TARIKH HANTAR : 01/04/2010 SEBELUM JAM 12.00 TENGAHHARI |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 20.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil PKK (Pusat Khidmat Kontraktor) yang masih sah tempoh dan khusus bagi yang beralamat daftar di kawasan Daerah Hulu Selangor. Pembelian dokumen hanya dibuat secara on-line sahaja menerusi laman web ini. (Tiada kemudahan pembelian disediakan di kaunter) 2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan. 3. PENTING : Perserta adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Pembangunan & Penyelenggaraan (@ Jab. Kejuruteraan), MDHS (03-60641331 ext –146,147) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan tentang keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan. 4. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut : a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER b) BAHAGIAN 2 (Rujuk di `Folder' A) c) BAHAGIAN 4 (Rujuk di `Folder' C) 5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat (a), (b) dan (c) seperti perkara 4 di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan. 6. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya. 7. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |