KERJA-KERJA PEMBERSIHAN KAWASAN PELANCONGAN DI AIR TERJUN SERENDAH UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH 1 + 1 (TAHUN)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Norazimah binti Mohd Arshad |
E-mel | norazimah@mphs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MDHS SHPM 71/2018 |
Tarikh Iklan | 9 Mar 2018 - 12 Mar 2018 |
Tarikh Jual | 13 Mar 2018 - 21 Mar 2018 |
Tarikh Tutup | 21 Mar 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PENGKARANGAN, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU |
Tarikh & Masa Taklimat | 15 Mar 2018 08:30 |
Alamat Taklimat |
DEWAN MERDEKA, JALAN MERDEKA, 44000 KUALA KUBU BHARU.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 106.00 |
Syarat Sebut Harga
Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil KEMENTERIAN KEWANGAN YANG BERDAFTAR DI BAWAH KOD BIDANG 221001 ATAU 221002 ATAU 221003 ATAU 221006 yang masih sah tempoh dan berdaftar Daerah Hulu Selangor
1. Sila masukkan Borang Sebutharga yang telah lengkap diisi ke dalam sampul surat yang telah dilakri dan dialamatkan kepada Yang Dipertua, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu. Untuk makluman setiap syarikat/pembekal/kontraktor hanya dibenarkan mengemukakan satu Borang Sebutharga bagi satu sebutharga sahaja.
2. Sila tulis di bahagian atas sampul surat tersebut Nombor Sebutharga, masa dan tarikh iklan/tawaran tutup seperti yang dinyatakan diatas.
3. Tarikh terakhir untuk mengambil / mendapatkan / memuat turun Borang Sebutharga adalah pada satu (1) hari sebelum tarikh tutup iklan/tawaran Sebutharga.
4. Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat dan dokumen PENTING seperti berikut:
i). BAHAGIAN 2 - Wajib
ii). BAHAGIAN 3
iii). BAHAGIAN 4 – (Senarai Kuantiti @ BQ yang dihargakan) - Wajib
iv). SALINAN SIJIL CIDB (JIKA BERKAITAN)
v). SALINAN SIJIL KEMENTERIAAN KEWANGAN - Wajib
vi). PENYATA BANK 3 BULAN (YANG TERKINI) DAN - Wajib Cop Pengesahan Dari Pihak Bank
vii). RESIT PEMBELIAN YANG ASAL - Wajib
viii). Profail Syarikat - (Untuk Penilaian)
viiii). Salinan Pendaftaran GST (Goods Service Tax) –Jika ada (Dokumen Wajib)
5. Sampul yang mengandungi dokumen seperti dinyatakan diatas perlu dikemukakan tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan .
6. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Pembangunan Masyarakat, MDHS (03-60641331 bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
7. Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali.
8. (Pen dakwat kekal sahaja,penggunaan komputer tidak dibenarkan)
9. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
10. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 90 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | DEWAN MERDEKA | AIR TERJUN SERENDAH | 15 Mar 2018 14:53 |
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN ATAU 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH ATAU 221006 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH PANTAI/ SUNGAI/ TERUSAN/ EMPANGAN/ TASIK ATAU 221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |