CADANGAN MENURAP JALAN MEMBAIKPULIH PARIT DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DALAM REZAB JALAN DI SEBAHAGIAN JALAN KUARTERS KERAJAAN BELAKANG HOSPITAL KUALA KUBU BHARU
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurul Izzati binti Bahari |
E-mel | nurulizzatibahari@gmail.com |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MDHS SHK 48/2018 |
Tarikh Iklan | 23 Feb 2018 - 5 Mar 2018 |
Tarikh Jual | 23 Feb 2018 - 5 Mar 2018 |
Tarikh Tutup | 5 Mar 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN KEJURUTERAAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 106.00 |
Syarat Sebut Harga
JABATAN KEJURUTERAAN,
Majlis Daerah Hulu Selangor,
Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.
1. Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB yang masih sah tempoh dan berdaftar di kawasan Selangor.
2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.
3.
PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri
ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @
019-2989737) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga
yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan
dilayan.
4. Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER (Dokumen Wajib)
b) BAHAGIAN 1 (Dokumen Wajib)
c) BAHAGIAN 2 (Dokumen Wajib)
(Pen dakwat kekal sahaja,penggunaan komputer tidak dibenarkan)
d) BAHAGIAN 3 (Dokumen Wajib)
5. Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian
a) Lesen CIDB yang sah (Dokumen Wajib)
b) Profil Syarikat
c) Salinan Penyata Bank yang terkini (Cop Pengesahan Asal) (Dokumen Wajib)
d) Salinan Pendaftaran GST (Goods Service Tax) –Jika ada (Dokumen Wajib)
6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
7. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.
8. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |