CADANGAN KERJA –KERJA PEMBERSIHAN DAN PENYELENGGARAAN KAWASAN STADIUM MINI KKB UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR UNTUK 2 TAHUN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurulhuda bt. Khairuddin |
E-mel | huda@mdhs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1726 |
Jabatan | Jabatan Landskap |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SHL 64/2018 622/2332 |
Tarikh Iklan | 20 Feb 2018 - 28 Feb 2018 |
Tarikh Jual | 22 Feb 2018 - 28 Feb 2018 |
Tarikh Tutup | 28 Feb 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripadakontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputerasahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah HuluSelangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaran buat masa ini
2. Sebutharga ini hanyaterbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil KementerianKewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.
3. Majlis berhak menolaksebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguanmaklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
4. PENTING : Penender adalahdinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk keJabatan Landskap, MDHS (03-6064 1726) bagi mendapatkan maklumat lanjut.Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalahtiadak akan dilayan.
5. PENTING : Sebutharga yanglengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi iaakan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :
a) BAHAGIAN 2
b) BAHAGIAN 3
c) BAHAGIAN 4
d) SALINAN SIJIL CIDB & PKK
e) SALINAN PENDAFTARAN GST
g) PENYATA BANK 3 BULAN
6. Dokumen tawaran yang telahlengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajukkerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Perkarangan Pintu Masuk Pejabat, Majlis Daerah Hulu Selangor, JalanBukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI
7. Sekiranya tiada sebarangjawapan diterima dalam tempoh 90 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | STADIUM MINI KUALA KUBU BHARU | 44 000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR | 22 Feb 2018 09:00 |
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
222102 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PERLADANGAN, PERIKANAN, HAIWAN DAN HIDUPAN LIAR > HORTIKULTUR DAN 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN |
---|
DAN
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE14 LANSKAP |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |