Cetak
SHL 61/2018 622/2329

KERJA –KERJA PENYELENGGARAAN LANDSKAP DI KAWASAN BATANG KALI DAN ANTARA GAPI SERTA TAMAN AWAM SEMARAK, BATANG KALI UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH 2 TAHUN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 61/2018 622/2329
Tarikh Iklan 20 Feb 2018 - 27 Feb 2018
Tarikh Jual 20 Feb 2018 - 27 Feb 2018
Tarikh Tutup 27 Feb 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripadakontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputerasahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah HuluSelangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaran buat masa ini 

2.         Sebutharga ini hanyaterbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil KementerianKewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.

 

3.         Majlis berhak menolaksebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguanmaklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

 

4.         PENTING : Penender adalahdinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk keJabatan Landskap, MDHS (03-6064 1726) bagi mendapatkan maklumat lanjut.Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalahtiadak akan dilayan.

 

 

5.         PENTING : Sebutharga yanglengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi iaakan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :

 

a)   BAHAGIAN 2

b)   BAHAGIAN 3

c)   BAHAGIAN 4

d)   SALINAN SIJIL CIDB & PKK

e)   SALINAN PENDAFTARAN GST

g)   PENYATA BANK 3 BULAN

 

6.         Dokumen tawaran yang telahlengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajukkerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Perkarangan Pintu Masuk Pejabat, Majlis Daerah Hulu Selangor, JalanBukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI 

 

7.         Sekiranya tiada sebarangjawapan diterima dalam tempoh 90 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221402 PERKHIDMATAN > PENGINDAHAN > HIASAN JALAN/ KAWASAN (TIDAK TERMASUK PERLANSKAPAN DAN SENITAMAN)

DAN

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE14 LANSKAP

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian