CADANGAN KERJA –KERJA PENYELENGGRAAN LANDSKAP DI KAWASAN KKB 1 ( KUALA KUBU BHARU ) DAN RASA SERTA TAMAN AWAM RASA UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH 2 TAHUN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurulhuda bt. Khairuddin |
E-mel | huda@mdhs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1726 |
Jabatan | Jabatan Landskap |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SHL 59/2018 622/2327 |
Tarikh Iklan | 20 Feb 2018 - 27 Feb 2018 |
Tarikh Jual | 20 Feb 2018 - 27 Feb 2018 |
Tarikh Tutup | 27 Feb 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripadakontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputerasahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah HuluSelangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaran buat masa ini
2. Sebutharga ini hanyaterbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil KementerianKewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.
3. Majlis berhak menolaksebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguanmaklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
4. PENTING : Penender adalahdinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk keJabatan Landskap, MDHS (03-6064 1726) bagi mendapatkan maklumat lanjut.Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalahtiadak akan dilayan.
5. PENTING : Sebutharga yanglengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi iaakan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :
a) BAHAGIAN 2
b) BAHAGIAN 3
c) BAHAGIAN 4
d) SALINAN SIJIL CIDB
e) SALINAN PENDAFTARAN GST
g) PENYATA BANK 3 BULAN
6. Dokumen tawaran yang telahlengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajukkerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Perkarangan Pintu Masuk Pejabat, Majlis Daerah Hulu Selangor, JalanBukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI
7. Sekiranya tiada sebarangjawapan diterima dalam tempoh 90 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221402 PERKHIDMATAN > PENGINDAHAN > HIASAN JALAN/ KAWASAN (TIDAK TERMASUK PERLANSKAPAN DAN SENITAMAN) |
---|
DAN
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE14 LANSKAP |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|