KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI 'TRASH SCREEN' DAN PINTU KAWALAN AIR 'FLAP GATE' TANAH BAKAR, TELUK DATOK, SUNGAI MANGGIS DAN KAMPUNG NORTON SUNGAI RAMBAI, MUKIM TANJUNG DUA BELAS, DAERAH KUALA LANGAT
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Zafreda Aryati binti Sakariah |
E-mel | zafreda@waterselangor.gov.my |
No. Tel | 0182298620 |
Jabatan | JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Kuala Langat |
---|---|
No. Sebut Harga | JPS/N/KL/B28/04/2018(SH) |
Tarikh Iklan | 15 Dec 2017 - 21 Dec 2017 |
Tarikh Jual | 22 Dec 2017 - 29 Dec 2017 |
Tarikh Tutup | 29 Dec 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT, SUNGAI MANGGIS, 42700 BANTING, SELANGOR DARUL EHSAN. |
Tarikh & Masa Taklimat | 21 Dec 2017 10:00 |
Alamat Taklimat |
DEWAN SRI LANGAT, JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT, SUNGAI MANGGIS, 42700 BANTING, SELANGOR DARUL EHSAN.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | KUALA LANGAT SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB.
2. Kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini diminta HADIR TAKLIMAT WAJIB seperti yang ditentukan, diminta membawa DOKUMEN ASAL yang masih sah laku seperti berikut :
a. Sijil SPKK, taraf Bumiputera dan SSM
b. Sijil CIDB
c. Kad Pengenalan
d. Cop Syarikat Kontraktor
e. Hanya Penama dalam perakuan pendaftaran kontraktor sahaja dibenarkan mendaftar
dan hadir taklimat. Wakil kontraktor TIDAK DIBENARKAN.
3. Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
4. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Jabatan Pengairan dan Saliran Kuala Langat sebelum atau pada jam 12.00 tengahari 29hb Disember 2017 hari Jumaat .
5. Sila sertakan Salinan SPKK / Salinan CIDB dan resit pembelian borang Sebutharga.
6. Penyerahan dokumen sebutharga wajib dimasukkan ke dalam kotak yang betul, kesilapan memasukkan dokumen sebutharga di tempat yang salah dikira tidak layak untuk masuk sebutharga.
7. Pendaftaran dibuka mulai jam 8.30 pagi dan tamat 10.00 pagi serta taklimat dimulakan jam
10.00 pagi. Sebarang kelewatan pendaftaran oleh Kontraktor dengan pelbagai alasan tidak
diterima.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | DEWAN SRI LANGAT, JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT, SUNGAI MANGGIS, 42700 BANTING, SELANGOR DARUL EHSAN. | DEWAN SRI LANGAT, JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT, SUNGAI MANGGIS, 42700 BANTING, SELANGOR DARUL EHSAN. | 21 Dec 2017 10:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |