Cetak
SHL 92/2017 622/2228

KERTAS CADANGAN BAGI KERJA-KERJA MENAIKTARAF KAWASAN REKREASI PUSAT TERAPI SEMULAJADI HULU TAMU, BATANG KALI DI BAWAH PERUNTUKAN UPEN BAGI PROJEK-PROJEK KECIL PELANCONGAN NEGERI SELANGOR TAHUN 2017 UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 92/2017 622/2228
Tarikh Iklan 25 Sep 2017 - 2 Oct 2017
Tarikh Jual 25 Sep 2017 - 2 Oct 2017
Tarikh Tutup 2 Oct 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN LANDSKAP MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR JALAN BUKIT KERAJAAN 4400 KUALA KUBU BHARU SELANGOR
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripadakontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputerasahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah HuluSelangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaranbuat masa ini 

2.         Sebutharga ini hanyaterbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil KementerianKewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan UnitPerancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.

 

3.         Majlis berhak menolaksebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguanmaklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

 

4.         PENTING : Penender adalahdinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk keJabatan Landskap, MDHS (03-6064 1331 ext 121) bagi mendapatkan maklumat lanjut.Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalahtiadak akan dilayan.

 

 

5.         PENTING : Sebutharga yanglengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi iaakan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :

 

a)   BAHAGIAN 2

b)   BAHAGIAN 3

c)   BAHAGIAN 4

d)   SALINAN SIJIL CIDB

e)   SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN

f)    SALINAN PENDAFTARAN GST

g)   PENYATA BANK 3 BULAN

 

6.         Dokumen tawaran yang telahlengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajukkerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan  Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, JalanBukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI 

 

7.         Sekiranya tiada sebarangjawapan diterima dalam tempoh 60 hari dari tarikh tutup sebutharga, makatawaran dianggap tidak berjaya.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis