Cetak
88/2017

KERJA-KERJA MENAIKTARAF PADANG AWAM DI 3 DUN IAITU PADANG JALAN ANGGERIK 1B/5 DESA ANGGERIK,SERENDAH DUN BATANG KALI, KAWASAN LAPANG KG. TITWANGSA KALUMPANG, HULU BERNAM DUN HULU BERNAM DAN KAWASAN LAPANG TAMAN AWAM KERLING, KERLING DUN KUALA KUBU BHARU, DIBAWAH PERUNTUKAN PADANG CERGAS TAHUN 2017 UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga 88/2017
Tarikh Iklan 28 Aug 2017 - 11 Sep 2017
Tarikh Jual 28 Aug 2017 - 11 Sep 2017
Tarikh Tutup 11 Sep 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN LANDSKAP MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR JALAN BUKIT KERAJAAN 44000 KUALA KUBU BHARU SELANGOR
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada
kontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputera
sahaja
 yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah Hulu
Selangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaran
buat masa ini 

2.         Sebutharga ini hanya
terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil Kementerian
Kewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit
Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.

 

3.         Majlis berhak menolak
sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan
maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

 

4.         PENTING : Penender adalah
dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke
Jabatan Landskap, MDHS (03-6064 1331 ext 121) bagi mendapatkan maklumat lanjut.
Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalah
tiadak akan dilayan.

 

 

5.         PENTING : Sebutharga yang
lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat 
berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi ia
akan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :

 

a)   
BAHAGIAN 2

b)   
BAHAGIAN 3

c)   
BAHAGIAN 4

d)   
SALINAN SIJIL CIDB

e)   
SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN

f)    
SALINAN PENDAFTARAN GST

g)   
PENYATA BANK 3 BULAN

 

6.         Dokumen tawaran yang telah
lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk
kerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan  Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan
Bukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI 

 

7.         Sekiranya tiada sebarang
jawapan diterima dalam tempoh 60 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka
tawaran dianggap tidak berjaya.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE14 LANSKAP

DAN

E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian