KERJA-KERJA MENAIKTARAF PADANG AWAM DI 3 DUN IAITU JALAN SEMARAK 3A,BUKIT BERUNTUNG DUN BATANG KALI, TAMAN AWAM TAMAN MUSABIKA KALUMPANG DUN HULU BERNAM DAN JALAN KERUING 4A, TAMAN KERUING RASA DUN KUALA KUBU BHARU , DIBAWAH PERUNTUKAN PADANG CERGAS TAHUN 2017 (UPEN) UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurulhuda bt. Khairuddin |
E-mel | huda@mdhs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1726 |
Jabatan | Jabatan Landskap |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SHL 86/2017 622/2219 |
Tarikh Iklan | 28 Aug 2017 - 11 Sep 2017 |
Tarikh Jual | 28 Aug 2017 - 11 Sep 2017 |
Tarikh Tutup | 11 Sep 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Jabatan Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada
kontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputera
sahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah Hulu
Selangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaran
buat masa ini
2. Sebutharga ini hanya
terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil Kementerian
Kewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit
Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.
3. Majlis berhak menolak
sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan
maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
4. PENTING : Penender adalah
dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke
Jabatan Landskap, MDHS (03-6064 1331 ext 121) bagi mendapatkan maklumat lanjut.
Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalah
tiadak akan dilayan.
5. PENTING : Sebutharga yang
lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat
berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi ia
akan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :
a)
BAHAGIAN 2
b)
BAHAGIAN 3
c)
BAHAGIAN 4
d)
SALINAN SIJIL CIDB
e)
SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN
f)
SALINAN PENDAFTARAN GST
g)
PENYATA BANK 3 BULAN
6. Dokumen tawaran yang telah
lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk
kerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan
Bukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI
7. Sekiranya tiada sebarang
jawapan diterima dalam tempoh 60 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka
tawaran dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE14 LANSKAP |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|