Cetak
(MPSJ.KUB.400-10/3/43 (2017)

CADANGAN KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH DAN MENSTABILKAN CERUN SEDIADA DI JALAN INDAH 1, TAMAN UNIVERSITI INDAH, SERI KEMBANGAN UNTUK MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Kamarul Zaidi bin Marzuki
E-mel kamarul.zaidi@mbsj.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Tender (MPSJ.KUB.400-10/3/43 (2017)
Tarikh Iklan 11 Jul 2017 - 7 Aug 2017
Tarikh Jual 11 Jul 2017 - 7 Aug 2017
Tarikh Tutup 7 Aug 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya (Sebelum jam 12.00 tengah hari)
Tarikh & Masa Taklimat 18 Jul 2017 10:00
Alamat Taklimat Jalan Indah 1, Taman Universiti Indah, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 53.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut

Dokumen tender hanya boleh didapati secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my

Hanya penama di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak ini dan wakil syarikat tidak dibenarkan.  Untuk sebarang pertanyaan berkaitan lawatan tapak sila hubungi nombor talian 03-80263212

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Jalan Indah 1, Taman Universiti Indah, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan Jalan Indah 1, Taman Universiti Indah, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan 18 Jul 2017 10:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE08 SISTEM PERLINDUNGAN CERUN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian