Cetak
PDTK/PF/NEGERI/NO.22/2017

KERJA-KERJA MENURAP SEMULA JALAN MASUK KE SEKOLAH RENDAH ISLAM INTEGRASI AL-FARABI, KG. DELEK KIRI

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORIDAH
E-mel cikeyda@yahoo.com.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Klang
No. Sebut Harga PDTK/PF/NEGERI/NO.22/2017
Tarikh Iklan 18 May 2017 - 26 May 2017
Tarikh Jual 18 May 2017 - 26 May 2017
Tarikh Tutup 26 May 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA, BAHAGIAN PEMBANGUNAN, ARAS 1, PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG
Tarikh & Masa Taklimat 22 May 2017 09:30
Alamat Taklimat AUDITORIUM, ARAS 2, PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

 

Semua Kontraktor Bumiputera yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)/Satu  Pendaftaran Kontraktor (SSPK) Gred G1 beralamat di Daerah Klang  adalah dijemput untuk mengemukakan  Sebutharga bagi Pelaksanaan Infrastruktur seperti di atas.

2. Kontraktor yang layak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut :

(i) Kontraktor mestilah Bumiputra Kelas F yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor PKK)

(ii)kontraktor mestilah memastikan lesen  masih lagi berkuatkuasa sepanjang perolehan tawaran diproses.

(iii)Kontraktor mestilah mempunyai Gred  dan Kategori mengikut Sistem Satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) yang berkaitan.

(iv) Kontraktor yang berdaftar GST dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) perlu mengisytiharkan status pendaftaran dan mengemukakan nombor pendaftaran GST.

3.Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasa sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga:

  1. Sijil asal Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang dikeluarkan oleh LembagaPembangunan

  2. Cop Pemborong/Kontraktor                                                            

  3. Wajib kemukakan tiga (3) bulan salinan penyata kewangan terkini semasa kemukakan sebutharga = Feb – April 2017.(Penyata perlu disahkan (cop) oleh Pihak Bank.

  4. Wajib mengemukakan resit pembelian dokumen sebut harga dan profail syarikat. 

  5. Profail Syarikat perlu diikat bersama Dokumen Sebutharga, Salinan Pendaftaran UPEN

4.Borang/Dokumen Sebut Harga boleh dibeli dengan hargaRM10.00 dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan  diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

5. Borang/Dokumen Sebut Harga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.

6. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,pendaftaran boleh dibuat secara on line melalui sistem     e-tender/sebutharga berkenaan.

7. Naskah tawaran boleh dirujuk terlebih dahulu sebelum membuat pembelian di website yang sama di bahagian modul dokumen meja dan Naskah Meja Tawaran di kaunter Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah /Tanah Klang

 

8. Sila kembalikan Borang Sebut Harga yang telah diisi dengan lengkap ke dalam sampul serta ditulis nombor rujukan tender ke dalam Peti Sebut Harga yang telah disediakan  di kaunter Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah dan Tanah Klang dan;

9. Borang Sebut Harga yang lewat dikembalikan TIDAK akan dipertimbangkan    untuk menyertai  Sebut Harga ini.

10.    Kontraktor-kontraktor yang telah berjaya mendapat Kerja Sebutharga pada tahun 2017, dipohon supaya tidak menyertai tawaran sebutharga bagi memberi peluang kepada kontraktor-kontraktor yang masih belum mendapat sebarang kerja projek pada tahun 2017.

11. Kegagalan tuan mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan atau penyertaan tuan dalam tawaran berkaitan akan dibatalkan.

WAJIB HADIR TAKLIMAT PADA 22 MEI 2017 (ISNIN) JAM 9.30 PAGI (KELEWATAN DARI MASA DITETAPKAN TIDAK AKAN DILAYAN), BERTEMPAT DI AUDITORIUM, ARAS 2, PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG DAN HANYA KONTRAKTOR YANG HADIR TAKLIMAT PADA HARI TERSEBUT SAHAJA BOLEH MENYERTAI SEBUTHARGA INI.

 

Kontraktor yang hadir semasa lawatan dikehendaki membawa beberapa dokumen berikut :-

 

Membawa bersama Kad Pengenalan (salinan tidak dibenarkan).

Hadir sendiri semasa lawatan dibuat. Wakil kontraktor sama sekali tidak dibenarkan.

Sijil asal yang dikeluarkan oleh Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)

Sijil asal yang dikeluarkan oleh Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB)

Cop Kontraktor yang mempunyai alamat.          

 

 *Catatan Segala pembelian / perolehan dokumen sebutharga yang tidak sah / tidak melalui sistem,tindakan sewajarnya boleh dikenakan ke atas lesen pendaftaran tuan

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
dokumen contoh 1.55 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian