CADANGAN KERJA-KERJA MENAIKTARAF TREK BALAPAN DI STADIUM MINI KUALA KUBU BHARU UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Norazimah binti Mohd Arshad |
E-mel | norazimah@mphs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1331 |
Jabatan | Bahagian Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Tender | TD KP 38/2016 |
Tarikh Iklan | 5 Sep 2016 - 19 Sep 2016 |
Tarikh Jual | 6 Sep 2016 - 19 Sep 2016 |
Tarikh Tutup | 19 Sep 2016 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | JABATAN KHIDMAT PENGURUSAN, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 300.00 |
Syarat Tender
SYARAT-SYARAT TENDER
1.Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB yang masih sah
Tempoh.
2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat
keraguan maklumat yang disertakan ataru tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh
merujuk ke Jabatan Khidmat Pengurusan, MDHS (03-60641331) bagi mendapatkan
maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di
tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4. DOKUMEN WAJIB : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat
berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan
dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER
b) PERKARA 1
c) PERKARA 2a & 2b
d) PERKARA 3
e) PERKARA 4a & 4b
f) PERKARA 5a, 5b, 5c, 5d 5. DOKUMEN SOKONGAN: UNTUK PENILAIAN a) Penyata Bank 3 Bulan terkini yang disahkan oleh pihak Bank (Salinan diakui sah mestilah Cop Asal bagi setiap bulan) b) Lesen CIDB yang sah c) Profil Syarikat
d) Salinan Pendaftaran GST (Goods Service Tax)
6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke
Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah
dinyatakan.
7. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada
yang terendah atau yang sebaliknya.
8. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 90 hari dari tarikh tutup tawaran, maka
tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |