Cetak
DT/SUK/SEKTORAL (KEMISKINAN)/01/16

TENDER PEMBEKALAN BEG SEKOLAH UNTUK :- I) PROGRAM BACK TO SCHOOL UNTUK RAKYAT MISKIN TAHUN 2016; DAN II) PROGRAM BANTUAN MASUK SEKOLAH UNTUK AHLI TAWAS KELAHIRAN TAHUN 2010

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Norhidayah Binti Mohd Nor
E-mel norhidayah.mohdnor@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Seksyen Sektoral, UPEN
No. Tender DT/SUK/SEKTORAL (KEMISKINAN)/01/16
Tarikh Iklan 10 Aug 2016 - 30 Aug 2016
Tarikh Jual 10 Aug 2016 - 30 Aug 2016
Tarikh Tutup 30 Aug 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR, SEKSYEN SEKTORAL, UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN), TINGKAT 5, BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, 40503 SHAH ALAM, SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 18 Aug 2016 10:00
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT KEKWA, TINGKAT 5, SEKSYEN SEKTORAL, UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN), PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR, BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, 40503 SHAH ALAM, SELANGOR

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

Syarat-syarat Tender

 

1)    Tawaran adalah dipelawa kepada petender-petender yang berkelayakan, masih dibenarkan membuat tawaran masa ini, berdaftar dengan         Kementerian Kewangan Malaysia dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Selangor serta mempunyai kemampuan dari segi kewangan,         kepakaran dan berpengalaman dalam melaksanakan pembekalan beg sekolah.

 

2)    Berikut  merupakan syarat-syarat penyertaan tender :-

 

        i.    Berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang 020803 (Bagasi dan Beg dari Kulit/ PVC/                 

              Kanvas/Nylon/ Plastik/ Logam dll) dan bertaraf Bumiputera; dan

 

        ii.     Berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) Selangor di bawah Sistem Maklumat Kontraktor Negeri                 Selangor. Petender yang masih belum berdaftar boleh berbuat demikian di Seksyen Pihak Berkuasa Tempatan, UPEN, Tingkat 4 sebelum                 membeli dokumen tender secara atas talian; dan

 

        iii.    Berdaftar di dalam Sistem Tender Online  Selangor. Petender yang masih belum berdaftar boleh berbuat demikian di Seksyen

                Bahagian Teknologi Maklumat, Tingkat 2 bagi membolhekan pembelian dokumen tender secara atas talian dibuat.

 

3)    Kehadiran ke Taklimat Tender pada 18 Ogos 2016 (Khamis), jam 10.00 pagi adalah WAJIB dan kegagalan menghadiri taklimat tersebut akan         menyebabkan tawaran anda TIDAK DIPERTIMBANGKAN. Hanya maksimum dua (2) orang wakil sahaja dibenarkan hadir ke taklimat ini. Syarikat         tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada PENAMA dalam sijil Kementerian Kewangan Malaysia.

 

4)    Pembelian dokumen tender hendaklah dibuat secara atas talian menerusi Sistem Tender Online  Selangor di alamat         https://tender.selangor.my .Sebarang transaksi bagi pembelian dokumen tender adalah menggunakan kemudahan kad kredit dan perbankan         internet (FPX). Segala bayaran tidak akan dikembalikan.

         

 5)    Dokumen tender yang telah lengkap diisi (Sampul Pertama (A) : Dokumen Tawaran Teknikal dan Sampul Kedua (B) : Dokumen Tawaran         Kewangan perlu dibukukan/ didokumentasikan) dan dokumen sokongan lain seperti yang dinyatakan di Senarai Semak hendaklah dimasukkan ke         dalam satu sampul berlakri dengan mencatatkan no. rujukan petender (disudut atas sebelah kiri sampul), no. tender dan tajuk tender di atas         sampul berserta dua (2) unit sampel beg sekolah sebelum 30 Ogos 2016 (Selasa), jam 12.00 tengah hari ke dalam Peti Tender di alamat         berikut:-

 

Peti Tender

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,

Seksyen Sektoral, Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN),

Tingkat 5, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,

40503 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

 

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi :

Seksyen Sektoral, Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) : 03-5521 2321/ 03-5544 7916/ 03-5544 7922

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020803 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > BAGASI DAN BEG DARI KULIT/PVC/KANVAS/KAIN/NYLON/PLASTIK/LOGAM/DLL

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian