Cetak
SHL 48/2016 MDHS 622/2045

CADANGAN KERJA-KERJA MEMBEKAL DAN MEMASANG 'GUTTER' ,PERPAIPAN DAN TANGKI AIR BAGI SISTEM PENUAIAN AIR HUJAN (SPAH) DI TAMAN MILLENIUM DAN STADIUM MINI KUALA KUBU BHARU DI MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 48/2016 MDHS 622/2045
Tarikh Iklan 30 Jun 2016 - 15 Jul 2016
Tarikh Jual 30 Jun 2016 - 15 Jul 2016
Tarikh Tutup 15 Jul 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN LANSKAP, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44 000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

1.Sebuthargaini hanya terbuka   yang CIDB yang masih sah tempoh dan beralamat daftardi kawasan

DaerahHulu Selangor sahaja.2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranyaterdapat   yang disertakan atau tidak memenuhi syarat -syarat yang ditetapkan.3. PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapakdan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @ 019-2989737)bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkankurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.4. DOKUMEN  WAJIB :Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumatberikut yang merupakan syarat utama dan sekirany agagal dikemuk akan  menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali.Maklumat tersebut adalah sepert iberikut :a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER

 

b) BAHAGIAN 2b) BAHAGIAN 4 5.DOKUMEN SOKONGAN: UNTUK PENILAIANa) Lesen CIDB yang sahb) Profil Syarikat

 

c) Salinan Penyata Bank yang terkini

 

d) Salinan Pendaftaran GST (Goods ServiceTax) –Jika ada

 

6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumatseperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

7. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaranharga samaada yang terendah atau yang sebaliknya. 

8. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikhtutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian