CADANGAN KERJA-KERJA MEMBEKAL ALATULIS (TONER/INK) UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH BULAN MAC HINGGA DISEMBER 2016
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Noorazreen binti Anuar |
E-mel | azreen@mphs.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MDHS JKP 6/2016 |
Tarikh Iklan | 3 Mar 2016 - 14 Mar 2016 |
Tarikh Jual | 3 Mar 2016 - 14 Mar 2016 |
Tarikh Tutup | 14 Mar 2016 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN LOBI, PEJABAT MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah di pelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian kewangan (MOF) di dalam:
210101, Dan 210103, Dan 210105 Atau 020601
Dan Berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)
No. Tawaran :
2. Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai: 3 Mac 2016
Hingga: 14 Mac 2016 waktu pejabat seperti berikut:
Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari
2.30 petang – 4.30 petang
Di Kaunter Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Daerah Hulu Selangor.
3. Dokumen Tawaran Dokumen Sebutharga boleh dibeli secara online melalui laman web https://tender.selangor.my dengan harga RM 100.00.
4. Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat lawatan tapak sebelum menghargakan tawaran sebutharga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor / pemborong / pembekal boleh berhubung dengan Bahagian Teknologi Maklumat, Majlis Daerah Hulu Selangor.
5. Dokumen sebutharga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Lampiran C, Lampiran D, Lampiran BQ, Penyata bank 3 bulan terkini, Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 14HB.3.2016 ( ISNIN ) sebelum jam 12.00 Tengahari.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC ATAU 210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE ATAU 210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE ATAU 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |